Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fortryllende kaffe?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer! :)

Jeg har nu startet et kaffe firma. Men ikke et helt almindeligt kaffe firma. Det er delikatesse kaffe.

Vi sælger Fortryllende kaffer, i smukke dåser. Til øjeblikke hvor det sædvanlige ikke er godt nok.

Jeg har bare ikke meget erfaring med salg, så derfor vil jeg høre om der var nogle der kunne hjælpe med råd eller andet?

Måske skal jeg have en distributør, nogle sælgere eller andet? Hvad ville i synes?

Tak for hjælpen!

Her er billeder af tre kaffer, ud af fem:

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Jeg skal lige være med, er det dit eget mærke?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

De ser lækre ud, hvad gør dem til overdådig kaffe??

Hvis de er udover det sædvanlige, skal du måske tage fat i Løgismose??

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben :)
Fed design , de ser nu meget pæne ud , meeen hvorfor starte noget op uden at undersøge hvad, hvor , hvem , og sidst men ikke mindst hvordan du ska sælge dit produkt ..

Hva skal prisen være, ku godt tænke mig at prøve det ;)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan vi få et link til en hjemmeside? En beskrivelse? en pris?
Det ser lækkert ud, så hvis indholdet er lige så smagfuldt...

vh

Birte

 

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal da straks ud i delikatessebutikkerne i dit eget display ved siden af Bülow-lakridsen. Prisen afhænger som andre nævner af kvaliteten, få et par ægte kaffetosser til at komme med en ærlig vurdering.

Løgismose - nej tak. Jeg tænker halvtriste salattern i Netto.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

Jeg elsker kaffe, og drikker det i store mængder. Jeg køber meget forskelligt kaffe, og laver kun kaffe i stempelkande, og maler bønnerne umiddelbart før brug. Jeg er nok lidt nørdet med det, og bruger vel omkring 800-1.000 kr på kaffe i måneden.

Min erfaring med "fantastisk kaffe i smukke dåser" er desværre, at kvaliteten stort set aldrig hænger sammen med prisen. Man betaler mere for indpakningen og den gode historie, end for bønnerne. Så det handler næsten ikke om kaffen, hvilket ellers burde være det, det drejede sig om. Men det er fint til en gave, i en gavekurv eller lign.

Jeg håber at dit produkt er anderledes, og har fokus på selve bønnerne, og ikke alt det udenom ;-)

Hvis det virkelig er kvalitetskaffe, skal det nok sælges i butikker med delikatesser, chokolade, vin og lignende. Hvis det bare er okay kaffe i flot indpakning, er der sikkert mange blomsterhandlere og lignende, som laver gavekurve, som vil kunne bruge dem i deres butik. Det er min umiddelbare tanke. Identificer hvad det virkelig er for et produkt, og vælg salgskanal efter dette.

Hilsen Carsten

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben Reeslev Korsaa.

En af de ansatte her på Time-Book.dk er i gang med at starte en Kaffe webshop.

Hvis du kunne tænke dig at få din kaffe på en webshop, er du velkommen til at sende mig priser osv.

Så skal jeg gerne give ham dit info.

Den webside han arbejder på hedder Kaffekapsler

Der er ikke nogle produkter på webside endnu, men det kommer der i næste uge. når han får hans nye Nespresso kompatible Kaffekapsler

Det er Kaffekapsler som kunderne selv kan fylde kaffe i og dermed selv vælge en god kvalitets kaffe til kaffekapslen.

Derfor vil dine kaffer være et plus for webside.

Jeg ved han leder efter kvalitets kaffer til websiden.

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de mange svar og jeres interesse for at hjælpe, det betyder meget.

 

Ja, det er mit eget mærke, vi er to fyre som har arbejdet i et år nu,

på at gøre disse produkter så lækre og enestående, som de er blevet.

 

Vi startede dette firma fordi vi ville gøre fantastiske kaffebønner mere tilgængelige, fornøjelige og behagelige at bruge.

Det var ideen, og vi tænkte at hvis dette lykkedes, så skulle salget nok også lykkedes.

 

Hjemmesiden er oppe og kører om et par dage, men i kan se et system på facebook her: http://www.facebook.com/pages/Wienslev-Kaffe/145198158911309?sk=app_452527091428199

 

Vi har netop samme erfaring, Carsten. At kaffe tit er rigtig dårlig, men bliver solgt som rigtig god kaffe, og det er for dårligt.

Vores bønner er nogle af de bedste og mest sjældne der er til at få. Og meget få forhandlere i Danmark har dem og kan få dem. Bare alene Jamaica Blue Mountain Clydesdale, er en virkelig specialitet for kendere.

 

Salgsprisen til slutbrugeren kommer til at ligge på 109,- pr. Dåse.

Bortset fra Jamaica Blue Mountain, som kommer til at koste 159,- pr. Dåse.

 

Jeg ville gerne have disse dåser ud i delikatesse forretningerne, som nogle af jer også nævner, jeg tror at det ville være et godt sted. Men er der nogen, som har nogle ideer til hvordan man kommer derud på den rigtige måde?

 

Tusind tak for alle svarene. 

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også et stort kaffebudget og på den front er det vel kun vinbudgettet der overgår det. Min erfaring med Blue Mountain er at kvaliteten på netop den kaffe ikke står mål med de eksorbitante priser. Men det skal selvfølgelig ikke afholde jer fra at få det ud i butikkerne. I lighed med de andre her i tråden foreslår jeg også delikatesseforretningerne.

En enkelt får fetaost på hjernen når han hører om Løgismose - det er muligt der er løbet mange rotter over dæk siden jeg havde min dagligdag på Esplanaden men dengang var det i hvert fald utroligt lækre produkter de havde på hylderne. Mener I at I har et produkt der er for eksklusivt til Løgismose tror jeg at I gør bedst i selv at sælge det for så bliver det svært at finde en passende distributionskanal tror jeg.

Personligt er jeg begyndt at bruge Estate Coffee som jeg kender og ved at pris og kvali hænger sammen (-:

I får i hvert fald et knæk og bræk med på vejen, kaffe får vi vist aldrig for meget af ((-:

/Banditten

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)