Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fortryllende kaffe?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael: du har ret i at branding kan gøre utroligt meget. Men når det så er sagt så er det en branche hvor mærker ikke er eftertragtet men den enkelte bønne/blanding folk efterspørger. Alle kan jo riste derhjemme og med lidt øvelse også med succes. Så processen med kaffe er jo ret simpel og det ved folk godt. Det afspejler priserne sig også af når man kigger på netbutikkerne og de lokale kaffe butikker. De sælger bestemt også kvalitet.

Jeg er ikke ude på at ødelægge nogen drøm eller noget. Jeg har bare prøvet at komme med nogle inputs til hvad der skal tænkes over inden for ikke at ærgre sig for meget. Bla det med lyset og kaffens holdbarhed har du fået tjekket det?
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sku dyrt :o . Hvad er det der gør dine kaffe så speciel? Siden prisen er højere end en kaffe mærke der har eksisteret siden 1860 og de andre.

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Mikael: du har ret i at branding kan gøre utroligt meget. Men når det så er sagt så er det en branche hvor mærker ikke er eftertragtet men den enkelte bønne/blanding folk efterspørger. Alle kan jo riste derhjemme og med lidt øvelse også med succes. Så processen med kaffe er jo ret simpel og det ved folk godt. Det afspejler priserne sig også af når man kigger på netbutikkerne og de lokale kaffe butikker. De sælger bestemt også kvalitet.

Jeg er ikke ude på at ødelægge nogen drøm eller noget. Jeg har bare prøvet at komme med nogle inputs til hvad der skal tænkes over inden for ikke at ærgre sig for meget. Bla det med lyset og kaffens holdbarhed har du fået tjekket det?

jeg skrev også atter og atter branding , jeg ved det kan lykkes for dem men men men men det er hårdt slid og de må nok beregne et vist underskud i et stykke tid og kan de klare den ?????

vis de kan blive ved og atter ved skal det nok lykkes men der skal kaffen jo også være god og de skal brande sig korrekt og det er ikke billigt

jeg ved ej om kan lykkes men kontakter til alle  og evner på virke andre  har det ? og op starte penge ? og deres evne til blive viljen er noget af det afgørende  , der er en masse spørgsmål tegn

ja jeg ved ej om det lykkes for dem og selv vis har perfekt til markedsføring  hele vejen igennem millioner på kontoen og de rigtige kontakter ja så ved man ikke om det bliver en succes, for en med den rigtigt passion og 0 kroner kan også nå målet så det er sammenfattet af mange ting der afgøre om de når målet som de vil og får en succes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os først få de ubestridelige fakta af banen. Uanset om det bliver 95,- eller 119,- så er kaffen vanvittigt højt prissat, som et par kaffeentusiaster allerede har luftet deres holdninger om. Kaffe som har ligger i en nok så fin dåse i 3 måneder er ikke gourmetkaffe, og sådan er det Smile

Men nu var det jo ikke hvad du spurgte om, og du er jo ikke kommet her for at blive belært om hvad kvalitetskaffe er.

Efter min opfattelse er Danmark fyldt med mennesker som vil betale for indpakningen og den gode historie, uden at fatte en meter af hvordan kaffe udvikler sig og skal opbevares efter ristning. Hvis jeg have en korne for hver bekendt som stolt bekendtgør, at de har købt en Grand Cru vin,. uden at vide om der er Bourgogne eller Bordeaux den er fra, så kunne jeg købe Amino.

Hvis du tager en tur i de forskellige spiritut/delikatessebutikker vil du ofte se gennemsigtige glas med kaffebønner med eksotiske navne og tilsvarende priser, som helt sikkert har ligget der den bedste del af et halvt år. Dem køber folk med fornøjelse med hjem, når de alligevel skal have et glas lækker pesto eller noget særlig god the.

Jeg vilel glemme Løgismose, da de jo allerede har forskellige kaffeprodukter (herunder dem der sælges i Netto). Mit bud vil til gengæld være at se at komme i såmange specialbutikker som muligt. Den letteste måde er simpelthen at tage en tur til byen og vandre ind i alle de specialbutikker du kan finde, og spørge dem høfligt hvor de får varer fra. Sandsynligvis er der en bregrænset række grossister, også til den slags butikker, og hvis du kan få fat i dem, så er du på vej. Husk også på at en række bagerforretninger, fiskebutikker (ja!), slagtere etc. i betydeligt omfang har langtidsholdbare mersalgsprodukter på hylderne, så man skal ikke kun tænke på traditionelle burikker.

Sørg så for at hjemmesiden er top tunet og lige så flot som indpakningen, og gerne med en smuk historie om bønderne som tager særlig meget omhu om kaffen, hvordan den ristes til perfektion af de dygtigste ristere med mange års erfaring.

Og hvis du virkelig tror på produktet i smagsmæssig sammenhæng, så skal du da sende en dåse til top 20 af madbloggerne i DK for at få gratis omtale. Du kan sende mig en ved samme lejlighed Big Smile

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres kommentarer. 

Det som de fleste af jer ikke forstår er, at værdi er anderledes end pris.

I har ret i at det bliver en stor udfording, at få folk til at kigge væk fra prisen. Men vi valgte at ville levere de bedste bønner, og så er prisen også høj.

Og vi ville ikke levere kaffe som de andre gør det. Det var simpelthen for kedeligt og dårligt. Og der skal jo være nogen der skal gå forrest når der skal laves noget nyt.

Her er hjemmesiden: www.Wienslev.dk

Men endnu engang tak. 

Mvh Esben 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser nok din kaffe og kan sammenligne med lakrids, der også er noget dyrere end den almindelige pose lakrids man køber ved supermarkedet.
Jeg tror sagtens at ved ordentlig markedsføring, og det rigtige budskab at du kan sælge din kaffe til den pris du har nævnt tidligere.

Jeg syntes bare at du skal springe ud i det, og promovere din kaffe som den nu er.

også et held og lykke med det.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er brandet som skal sælges..

Noget af verdens bedste kaffe har en sjov historie. Civetkatten spiser kaffebønnerne og skider dem ud igen. Deres fordøjelsessystem gør noget ved bønnerne som giver dem en unik smag

Én kop kaffe koster 240 kr.

Så alt er muligt. Selv kaffe som smager á lort ka sælges. Men det har noget på sig da verdens store kaffeentusiaster køber den.

Jeg tror på det Esben men det blir hårdt arbejde. Jeg har en kammerat som selv importerer kaffe fra africa og rister den og det går så godt efter 6 måneder at han nu må købe en større kafferister, så det kan la sig gøre..

Få evt. Danmarksmesteren i kaffebryg til at teste den og være med i en event.

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

By the way..

FOLK der besøger Konadistriktet på Hawaiiøen Big Island, har mulighed for at smage hvad nogle betragter som „verdens bedste kaffe“, konakaffen, der betegnes som en nydelse for gourmeter.

Der er mange som åbenbart sælger " verdens bedste kaffe" :0) Den skulle komme haha.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyders som noget jeg godt kunne falde for. Jeg er selv en håbløs kaffe elsker og hvis du kan holde prisen på de 90 Kr, så tror jeg du har en vinder.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Flemming
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  aekvatorkaffe Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

Hvordan går det kaffe forretningen?

Hils jacob

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)