Fin shop - er dog ikke glad for farverne. Den hvide sandfarve og lilla baggrund har for mig et gammeldags look. De ødelægger den "wow effekt" som jeg gerne skulle have for at forblive på siden den nødvendige tid. Frem med lysere og mere venlige farver - imo. Venligst Johannes |
Hej Mads
- Jeg er enig med de fleste vedr. logoets størrelse.
- I videoen er det en smule pudsigt at man får af vide at man skal undgå snavs på undersiden imens man ser at det hele bliver foretaget på en græsplæne - men dette kan jeg dog godt se udover.
- For mig ser det ud som om stickeren bliver sat en smule skævt på i videoen - det er lidt synd.
- Dertil ville jeg nok embedde videoen så man ikke ser den som en youtube video - det virker lidt mere professionelt.
- Vigtigst af alt synes jeg, at det første slide i billed-karusselen burde beskrive hvad hjemmesiden kan og ikke nu bare vise "fåes i alle størrelser" - man ser nemlig ikke teksten "Køb sjove og flotte stickers! Til MacBook og iPad!" under billed-karusselen med det samme.
- Og så rent købmandsmæssigt ved jeg ikke om du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at sige at dine stickers kun er til MacBook og ipad - jeg ser mange andre muligheder med dine stickers også. - måske skal du gøre noget ud af dette, så kunderne selv tænker tanken videre. - altså på de mange andre steder hvor man kunne sætte en sticker som disse.
- Der er desuden et par stave/skrivefejl på siden - de bør lige rettes.
Men ellers en spændende ide og slet ikke så tosset hjemmeside.
- go weekend
M.v.h
Rasmus
www.skarving.com