|
Eget affiliate program?
|
Nu spammer jeg ikke, så har aldrig sat mig ind i reglerne for det. Hvor kommer tallet 10.000,- fra, særligt hvis der er tale om en enkelt anmeldelse? Som jeg har forstået det, har forbrugerombudsmanden ingen autoritet overhovedet, men de kan trække en i retten hvorigennem man kan blive pålagt en både eller et erstatningskrav, men 10.000,- ??? Midt-Data blev idømt en bøde på 25.000,- for at have sendt 5.000 spam-mails hvoraf - så vidt jeg husker - at 18 personer meldte dem til forbrugerombudsmanden. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
De færreste tip en ven funktioner jeg kender til giver en fortjeneste til den der tipper sin ven. Der er således ingen økonomisk interesse i at tippe sin ven. Hvis man får 3% for at tippe vennen er det for ens egen skyld, ikke vennens, at man mailer ham. |
Jeg har ca 300 eksisterende kunder som jeg aldrig fik spurgt hvorvidt de ville modtage mit nyhedsbrev. For at undgå problemer har jeg været nødt til at sætte mig grundigt ind i reglerne (konklusionen er at jeg ikke må sende dem emails). Jeg mener det var et langt pdf dokument på forbrug.dk, der sagde at for at give folk et ordentligt rap over fingrene koster det ca. 10.000 for den første spam mail og 100 kr for de efterfølgende. Jeg vil tro at Midt-Data har fået mængderabat. Summa summarum skal jeg ikke nyde noget af at sende uopfordrede mails, og jeg vil anbefale andre at sætte sig grundigt ind i konsekvenserne inden de starter. |
|
Hej Jens, Nu det ikke fordi jeg kan finde nogen kiosker i den landsdel jeg snart flytter til, men hvis der nu var det, hvad koster levering? Der mangler en hel masse info på sitet, før jeg ville prøve det af. Betaler man online? hvad skal man min købe for? Nu har jeg så heller aldrig købt pizza over nettet, så kender ikke lige "normen" i den branche. Hvis i kun levere i åbeningstiden, og evt. tager gebyr for leveringen, hvorfor skal dem der bor i storbyerne så købe hos dig, og ikke gå 5 min ned til nærmeste kiosk? Bor man landet, ville det naturligvis være en super service. Måske man kunne blive guldkunde, og så ikke betale for leveringen, men skulle så altid skabe en hvis omsætningen for at bevare statusen? Fast kunder der kommer igen og igen kan man jo altid bruge :P Mvh Tranberg |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Hejsa Tranberg, og tak for henvendelsen Det noteret, Udbringnings priser kommer til at stå "snartest" på forsiden af "kiosken" Nu er det sådan at vi lige er gået igang med at henvende os til kioskerne med stor begejstring fra deres side.. Hvis du kigger her http://www.just-kiosk.dk/index.php?page=kiosk&kiosk_id=1 eller http://www.just-kiosk.dk/index.php?page=kiosk&kiosk_id=2 Vores 2 demoshops Der kunne du jo prøve at ligge varer i kurven for under 100 kr. (40 kr. udbringning) og derefter ligge varer i for over 100 kr. (25 kr. udbringning) men nu er det skønne ved just-kiosk.dk at kioskejeren selv kan ændre priserne på ALLE produkter og ydelser. Det kunne jo godt være der var nogle kioskejere der bragte ud gratis. og nogle for 60 kr Uanset ordrebeløbets størrelse? Hvis du har flere spørgsmål så skriv blot.. JENS |
Hej Jens, Jeg havde ikke lige overvejet at oprette mig, for at se hvad leveringskosterne var i jeres demo kiosk. (den ville heller ikke gå i e-pusher ;) Tror dog at leveringskosterne skal enten være max 50kr ved bestillinger under 100kr køb, og over så kan de enkelte kiosker så internt i en by konkurre på leveringsprisen. Ellers ved man som bruger, alrig rigtig hvad man kan regne med det kommer til at koste. Mvh Tranberg |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
e-pusher er heller ikke en instruktionsbog men en vejledning Laver du da kun forretninger som beskrevet i e-pusher? LOOOOOL |