Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget affiliate program?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
her er mailen den sender ud? (kun oprettede bruger kan tippe en ven)

Hejsa Amino brugere

Din ven Jens Lykke Nielsen, har tippet dig, om et helt nyt koncept. Du kan nu bestille kioskvarer online og få bragt dem til døren! Det kunne være de sidste varer til grill-festen, chokolade til konen, filmen om aftenen, reperationsbajeren eller den kolde cola. Dette er blot nogle af de ting du kan få leveret til døren!

Din ven vil gerne fortælle dig om Just-Kiosk.dk, samt informerer dig om, at han tjener 3 % af ALLE dine køb. Penge han selv kan købe kioskvarer for. Læs mere om hvordan du kan tjene penge til kioskvarer sidst i denne mail.

Din ven har skrevet denne besked til dig:

Her er lidt info om just-kiosk.dk´s  "Gratis kiosk varer for reklame".

Se mere om hvad Just-Kiosk.dk er her: http://www.Just-Kiosk.dk/?ref=10

Affiliatesystem

I stedet for, at vi købe dyre annoncer på busser og tv, samt andre landsdækkende kampagner, har vi valgt at give noget tilbage til de brugere som hjælper os i verdens mest effektive markedsførinsmetode. Tilfredse brugeres henvisninger!

Et eksempel:

Rasmus tipper alle hans online venner - godt 80 stk. Heraf opretter 20 sig, som hver køber for 100 kr. hver måned. Det betyder at Rasmus kan købe kiosk-vare for 60 kr. GRATIS hver måned.

Bonus Bonus !!

De 20 venner rasmus henviste til just-kiosk.dk har hver henvist 10 nye brugere. 10 brugere gange 20 = 200 brugere!
Rasmus tjener 1 % fra disse 200 brugere. Køber disse 200 brugere også for 100 kr om måneden, så er der 200 + 60 kr. at købe varer for.

Hvad venter du på?

Det er jo gratis at fortælle sine venner en god nyhed. Her får du bare noget for det. FOR ALTID!
Opret bruger her:
http://www.Just-Kiosk.dk/?page=opret_bruger&ref=10

Med Venlig Hilsen
Just-kiosk.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:07
Flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig!".

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:31
Hej.. Syntes lige du skal kaste et blik på dette link, bare så du ikke laver noget uheldigt

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:38
Jeg kan lide din ærlighed, at du tjener penge på, hvis folk opretter sig. Det er sjældent man ser det....

Men pas nu på... det er lige som ACN telefon halløj...  (Alla pyramide spil)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 18:50
Dato: 12-06-2007 18:31:26
Forfatter: magle
Hej.. Syntes lige du skal kaste et blik på dette link, bare så du ikke laver noget uheldigt

Tak Magle

Men jeg betragter det bare som "tupperwaer" modellen (ONLINE) hvor man tjener lidt på at henvise en god ven.

1: ingen oprettelses gebyr, købskrav, eller andet
2: Ingen krav om at henvise sine venner.
3: ingen fortjenese i oprettelse,
4: kun provision pr salg.

Hvordan kan det være Uheldigt?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 18:59
Dato: 12-06-2007 18:38:13
Forfatter: Granholm IT og PC support
Jeg kan lide din ærlighed, at du tjener penge på, hvis folk opretter sig. Det er sjældent man ser det....

TAK

Kan du sige multi level marketing?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:46
Kært barn har mange navne....

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:46
Her er et andet eksempel

Et eksempel:
Rasmus tipper alle hans online venner - godt 80 stk. Heraf opretter 20 sig, som hver køber for 100 kr. hver måned. Det betyder at Rasmus kan købe kiosk-vare for 60 kr. GRATIS hver måned.

En af hans "venner" ser korrekt at det er en eletronisk henvendelse med henblik på salg og melder ham til forbrugerombudsmanden for spam. Rasmus får nu en bøde på 10.000 kr, hvilket vil tage ham 14 år at tjene tilbage med 60 kr per måned.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 13:48
Er der ikke henblik på salg ved de fleste tip en ven funktioner rundt omkring

på de danske sites?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:17
Dato: 13-06-2007 13:47:34
Forfatter: Jens Lykke Nielsen

Er der ikke henblik på salg ved de fleste tip en ven funktioner rundt omkring

på de danske sites?

Jo for det meste, men at andre gør det, gør det jo ikke lovligt

Jeg snakkede engang med en advokat omkring Tip en ven-funktioner og hun mente at det var en meget mørkegrå gråzone som man skal træde varsomt i, lige præcis fordi der fra modtagerens synsvinkel af er tale om en uopfordret elektronisk henvendelse med henblik på salg = definitionen af spam.

Om det så er "Rasmus" (for at genbruge navnet fra tidligere eksempel) eller dig som stiller tjenesten til rådighed, som er ansvarlig og kan blive straffet, tør jeg ikke udtale mig om.
Thorborg fortalte engang under et fordrag at de i SPAMfighter gjorde noget lignende hvor de bad brugeren om, et par uger efter man havde installeret spamfighter, at tippe alle ens venner mm i adressebogen. Den taktik var forbrugerombudsmanden ikke just glad for og Martin måtte sidde skoleret hos dem og endte vist nok med at måtte ændre lidt i proceduren.

Risikoen for problemer er nok ikke så stor, mens din forretning ikke er større, men efterhånden som din forretning og brugertilslutning vokser, vil antallet af Tip en ven-mails fra din service jo stige og forbrugerombudsmanden vil helt sikkert få øje på dig.
Mit umiddelbare råd er at du beder en advokat (med speciale i IT) om at vurdere din sag. Så ved du hvad risikoen er.
(må jeg i den forbindelse, uden at få penge for det , anbefale Bender von Haller Dragsted, de er rigtig dygtige)

Nu vi er ved det, kan du da også lige få min personlige holdning, som potentiel modtager af den slags mails:
Jeg ville hade det. Mest af alt ville jeg nok være irriteret på den "ven" som tipper mig, specielt hvis eller når jeg opdager at han/hun kun tippede mig for selv at tjene penge.
Hvis nogen har fundet en service som de synes er genial og som de ikke mener jeg kan leve uden, så ville jeg formode at de skrev til mig via messenger eller fortalte det til mig personligt. Jeg ville på den måde også vide at de tipper mig fordi det virkeligt er noget de synes er genialt og ikke bare fordi de tjener lidt håndøre...
Jeg ville personligt aldrig selv tippe mine venner gennem sådan et system.
(men dermed ikke sagt at det ikke kan fungere, alle tænker jo ikke som mig )

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)