Hvor finder du emnerne? Hvordan får du dem til at blive interesseret i din forretning? At få en konstant kilde til nye emner, som du kan tale med om forretningen, er nok det svageste led for mange. At få en konstant strøm af nye emner er kernen i vores forretning. Hvis du konstant kan finde nye emner at tale med vil du uvilkårligt finde nogen der vil være med. Nøglen er at få nok emner til en forretningspræsentation. Så hvordan får du en sådan konstant tilgang af nye emner? Den vigtigste type af emner er mennesker som du allerede kender eller er villig til at opbygge et kendskab til (se FORM i Værktøjskassen) så du kan invitere dem til en forretningspræsentation. Over 90% af lederne i vores branche er blevet introduceret til forretningen af nogen de kender i forvejen. Så ligemeget hvor pinefuldt det kan være for nogen, bliver du nød til at spørge dig selv: Hvem kender jeg? Det drejer sig ikke kun om hvem du kender men også hvem der kender dig? Der er faktisk flere der kender dig end du kender. Tænk dig om: Hvem kender dig? Har du nogensinde været omtalt nogen steder? Er du med i organisationer, foreninger eller andet? Hvem kender dig? Du lærer højst sandsynligt allerede dine nye forhandlere at skrive en emneliste (se første kapitel i Værktøjskassen – tredje nøglepunkt). Men har du selv en? Er den under stadig udvikling? At du har en liste som konstant er under udvikling er en nødvendighed hvis du ønsker en konstant udvikling af din forretning. For at få en seriøs forretning har du selvfølgelig løbende kontakt med en konstant strøm af friske emner! På en teamtræning for nylig havde vi en leder med som kun kontaktede et nyt emne om ugen. Vi spurgte ham hvorfor han ikke talte med mange flerte emner. Vi spurgte ham også hvor mange emner han havde på sin emneliste. Han havde 12. Han kontaktede faktisk kun et nyt emne om ugen fordi han var bange for at løbe tør for emner! Tænk hvis du har 1200 på din emneliste – sikke en forskel. Hvordan får du en konstant emneliste, så du aldrig løber tør for emner? Hvordan holder og passer du en konstant voksende emneliste med nye emner som du kender eller emner som kender dig? Afsæt tid og praktiser det. Afsæt 30 minutter om ugen til at brainstorme navne på mennesker som du kan tilføje til din emneliste. Den største fejl de fleste ledere begår er at de ikke arbejder med deres liste, de afsætter simpelthen ikke tid til det. Hvordan bruger du dine ugentlige 30 minutter? Helt enkelt, spørg dig selv som beskrevet i første kapitel i Værktøjskassen – tredje nøglepunkt. Vi garanterer dig at du efter 30 minutter kan du tilføje mindst 100 nye navne. Test det med dine downlines. Inviter dem til en emnelistetræning. Forklar dem hvordan og giv dem så 30 minutter live til mødet. Fortæl dem at de mindst bør finde 100 nye emner på de 30 minutter. Giv en præmie til den der tilføjer flest nye emner til sin liste. Lad dem derefter tale sammen om de erfaringer de har gjort sig. Det virker hver gang. Og vigtigst af alt – gør det selv en gang om ugen og du vil aldrig tør for emner. Dette er kunsten i vores forretning. Konstant at tilføje emner til din emneliste som du kender eller som kender dig. Her er trinene til at mestre det: Gør dig selv synlig, enten på nettet, personligt eller på tryk. Deltag i grupper; forums, chats, blogs eller slogs. Vær foreningsaktiv, deltag i de lokale foreningsaktiviteter eller træn dine børns sportshold. De bedste networkere udvider konstant deres omgangskreds ved at deltage i mange |
Succes i Network Marketing...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Tak for de pæne ord. Jeg tror på en seriøs fælles indsats for vores fantastiske branche, vi skiller os typisk ud fra det traditionelle erhvervsliv ved at vi i Network Marketing hjælper hinanden. Ikke noget med at stikke knive i ryggen på hinanden for komme op ad rangstien, nej i Network Marketin kommer du kun fremad ved at hjælpe - her dur rundsave på albuerne ikke... Læs mere på: www.foreverliving.cc så kan du se at jo mere du hjælper jo mere tjener du! |
Nu har jeg jo set at du rangere rimeligt flot i FLP Recognition regi ;-) You walk the talk ;-) Talk the walk ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Og ja, cool at høre du har fremdrift på alle piper - og ja, har godt set beregningerne på markedspotentialet. Som du ved, så betragtes området jeg bor i som "Orkanens øje" i Forever sammenhæng --- men her bor den helt store Aloe konge jo også ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Så må du bo i Nordjylland. Ved du hvad, selv på Aloe Vera kongens hjemmebane er vi kun lige begyndt, men jeg tror at vi taler om lige dette åmråde er der kun plads til en 10 dobling af salget. Der var måske plads til en 20 dobling men der er mange der har været igang i Nordjylland som er stoppet igen og det kan give et image problem i en periode...men der er en kæmpe efterspørgsel på vores produkter i området - jeg tror i første omgang kun på en 10 dobling ved en seriøs indsats i Nordjylland! |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)