Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så rundede min shop faktura nr. 1000 - Det fandme dejligt! :)

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Vanvittig godt gået. Stort tillykke med det - bare klø på! :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Jensen:

Hej Aminoer ..

Der skal også være plads til at prale lidt eller hva man siger Big Smile

Idag rundende min shop faktura nr. 1000 og det er jeg ret stolt af! Det er fandme blevet til mange Caps, Huer og Solbriller jeg har fået sendt hen over disken og trods de mange ordre, så er 2 stk. blevet væk hos Post Danmark! <- Hvilket er ret imponerende! 7,9,13 for det :-)

Alt i alt har det genereret en omsætning på et flot 6 cifret beløb ( dog ikke nær millionen endnu ) .. Men alligevel er det over alt forventning!

Webshoppen gik i luften September 2010 :-)

Jeg måtte lige dele min glæde, fortæl gerne jeres historie, hvis i måtte have en i gerne vil dele med mig.

Med venlig hilsen
Martin Jensen
Caps4you.dk

Hej Martin

Fantastisk at du deler din glæde med os andre Aminoer. Det er altid fedt, når ens passion bærer frugt, og man kan se det vokse. Det giver en motivationsboost uden lige. Mere vil have mere, som man siger ;)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 17:45

Martin Jensen:
Idag rundende min shop faktura nr. 1000 og det er jeg ret stolt af!

Hej Martin,

Super flot milepæl - tillykke med det!

Måske du kunne dele nogle af de erfaringer du har gjort dig på de knap 2 år? Hvad er lykkes, og hvad har du fortrudt?

Med venlig hilsen

Tobias Ehlig

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 17:50

Tillykke med det, det er dejligt at høre solskins historier

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:04

Stort tillykke med det, der sku' godt gået

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:05

Stort tillyke Big Smile

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 21:07

Hej Martin,

Jeg vil også gerne tilslutte mig Tobias' kommentar - kom endelig gerne med guldkorn, også til dem som overvejer at starte en webshop.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:27

Hej Tobias.

Jeg vil da med glæde prøve :)

En af mine absolut bedste erfaringer er klart Amino. Er du i tvivl om det mindste, så spørg til råds herinde, der findes absolut ingen spørgsmål der er dumme og det kan hjælpe dig utrolig langt. Uden Amino, var jeg slet slet nået så langt som jeg er idag. Jeg har fået rigtig meget hjælp fra utrolig mange kloge aminoer. Da jeg startede min shop, havde jeg kendskab til Computere, men langt fra så meget at jeg kunne lave det hele selv. Så Amino er GULD værd!

Derudover undersøgte jeg også markedet lidt og ja Caps sælges alle vegne, men de fleste har ikke et så stort et udvalg. Idag kan du selvfølgelig nok godt finde nogle på nettet, der har kæmpe udvalg osv. Og det er her du skal skille dig ud. De kæmpe store webshop med tonsvis af varer, har heller ikke mulighed for at give den kærlighed til kunderne, som de skal have før der er større chance for de vender tilbage på et senere tidspunkt og køber en varer igen.
Jeg gør meget ud af at give kunden en god oplevelse, en oplevelse hvor kunden kan mærke at man virkelig er der, hvis nødvendigt. Jeg giver altid et takkekort med ordren, lidt slik og en rabatkode. Det virker for mig og det holder på mine kunder. Jeg får rigtig god feedback fra mine kunder og deres oplevelse og mund til mund metoden er klart en af de bedste markedsførrings kanaler, for det sælger!

Jeg har som sådan ikke rigtig fortrudt andet, end at jeg ikke har taget mig en uddannelse indenfor faget. Evt. designer, programmør eller lig.n. Så jeg har kunne lave flere ting selv. For jeg vil gerne og har desværre ikke råd til at gå på uddannelse nu. Men måske en dag, hvis shoppen kommer til at gå bedre, så ved man aldrig :)

Jeg håber det var lidt guldkorn, i må endelig spørge ind hvis i vil vide noget.

Mvh
Martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:34

Garciaweb.dk:

Flot klaret! fed side og gode priser.

Du får en faktura ekstra til den første, jeg skal have nogle sommercaps!

Det vil jeg bestemt glæde mig til :) Så skal jeg sørge for du får lidt slik med din ordre Yes

Mvh
Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43

Det er simpelthen super godt klaret jeg håber du får mindste 10 gange mere fremgang de næste par år og tak for den succes historie med nummer 1000 faktura det er vildt godt klaret Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)