Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Guys :)

Endlig blev jeg klar til at lancere mit nye iværksætterprojekt! :)

Jeg har glædet mig til at dele det med jer...

Der er selvfølgelig stadig masser ting, der skal justeres, tilpasset og opdateres. Men det er da en start, og jeg er rigtig stolt af det!

I er velkomne til at tage et kig, og dele hvad I synes.

Kram Rikke

http://rikkemylund.wix.com/rugbrodogremoulade

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er ikke klar. Langt fra.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tak for det motiverende svar. Kunne du eventuelt uddybe? For jeg er meget interesseret i feedback - Så jeg kan forbedre mig. 

Det tror jeg på at man skal gøre heletiden.

Jeg er jo bare en iværksætter/ildsjæl, der langsomt prøver at samle MIT pusslespil. Er da ked af, at du ikke bryder dig om det.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS! ATTENTION!!

Det første link virker ikke - prøv i stedet dette:

www.Remoulade-Rikke.com

tak :*

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og godmorgen :) Jeg sad lige skimmede din side igennem og synes da egentlig at det er en udemærket ide :)

Jeg har dog et par punkter som jeg synes du skal tænke over:

Navnet:  

- Jeg synes det lyder meget skægt, men tror ikke det rigtig fanger folks interesse over hvad det er for et "produkt".
Jeg ville gå efter et navn som med det samme vil fortælle hvad det går ud på.

Nogen vil måske påstå at det er dyrt. Men os, der har oplevet at få inderligt LYST til noget, men ikke kunne få det, plejer tit at være villige til at justere på visse principper :)

Jeg tror godt folk ved at du ikke gør dette for dine blå øjnes skyld, derfor ville jeg undlade at skrive det på denne måde.
Derud over skal du måske overveje at om du skal kontakte en forhandlerne af de varer du sælger så du kan få dem til en laver epris for at holde priserne længere nede, det kan man selvfølgelig ikke bare lige få på alt før der kommer rigtig gang i forretningen :)

Det var lige et par hurtige punkter jeg havde :)

Forsat god mandag :)

// Philip

Ejer af Børnekluns

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Philip.

Mange tusinde tak for at du tog dig tid til at kigge på min side, og ikke mindst komme med dine gode inputs :)

Jeg har taget dit råd tid mig, og fjerner den bid du foreslog, fra teksten :)

Men navnet, det beholder jeg lidt endnu. Har efterhånden knyttet mig til det. Selvom jeg godt er klar over, at der nok forringer min SEO så vover jeg alligevel skindet på næsen. After All, så har jo købt og betalt det i et år :)

Hav en rigtig dejlig dag! ;)

Remoulade-Rikke.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Tillykke med din start det nu du skal rykke.
Jeg tror på det er er projekt der kan lykkes men tror samtidigt det bliver svært at nå ud til de rigtige. Der skal virkelig laves en god SEO.

Læste lige din side igennem og faldt over under dit eks. Så skriver du i fase 3, at det vil koste 180 kr i fragt i selve teksten men i regnestykket nedenfor skriver du 280. Er det fortjensten du sniger ind der? Eller en slå fejl? Isåfald at det er fortjeneste så skal du skrive det...

Mvh Kenneth Krarup
eboost.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Ven :)

Mange tak for dit svar! - Det var en slåfejl, og den er nu rettet. Jeg er utroligt glad for, at du opdagede den, så jeg fik det tilpasset :)

Jeg er også bange for at det kan blive svært - Men hey, det er jo bare en udfordring, der skal løses. Jeg er sikker på, at jeg nok skal finde frem til folk, der kan og vil hjælpe mig - Hen ad vejen. 

Lige nu er det spædt, og jeg kører en aggresiv social markedsføring. Håber på at det giver lidt pote :)

God solskinsdag til dig...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du checket med fødevarestyrelsen, om det du laver overhovedet er tilladt uden godkendelse ?

De kan være temmelig strikse, så det er nok en god ide at kontakte dem inden du går videre.

 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Selvfølgelig har jeg det. Men det er umuligt at konkretisere, med hele verdenen som "sin arbejdsplads". - Der er jo mange forskellige regler, afhængigt af hvor man bevæger sig hen. Jeg skriver også at jeg i følge international lovgivning desværre ikke kan levere/garantere alle produkter. - Men det skader jo ikke noget at spørge ;)

Tak for din kritiske sans for at stille kognitive spørgsmål. :)

Solskins hilsener Remoulade-Rikke.com

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)