Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portalside - Hvordan indekserer man nemmest alle forhandlere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg arbejder på en ide med samme koncept som Trustpilot.dk.

Jeg sidder nu og manuelt indekserer alle forhandlerne der passer til siden.

Siden er her i første omgang lavet i et hurtigt og primitivt design. Jeg vil se om der er en fremtid i denne ide, inden jeg bruger nogen penge på den.

Der er måske lidt over tusinde forhandlere i Danmark, som jeg skal indeksere på siden. Det er jo ren slavearbejde at gøre manuelt. Derfor vil jeg høre jer, om der er en nemmere måde at indeksere dem på? Evt. et program eller outsourcing?

Viser det sig, at der er en fremtid i denne ide, vil jeg meget gerne opgradere siden med et bedre design, som jeg bliver nødt til at betale mig fra. Skal jeg så sidde og manuelt indeksere alle forhandlere forfra, eller kan jeg forebygge dette med en form for kodning, der gør det nemmere at overføre de indekseret forhandlere til et andet design?

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer an på hvordan du lægger dem ind. Normalt vil man lægge dem i en database og så er det ligemeget hvordan dit design ser ud.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 06:55

Hvorfor vil du indeksere forhandlerne?
Det vigtige må være seo på:

Anmeldelse vare
Firma anmelse

Du kan finde alle se relevante ord på Google sandbox.

Jeg vil gerne teste din side af. Savner billigere alternativ end trustpilot.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:39

Lige nu bliver forhandlerne indekseret som et indlæg i en katagori i et simpelt wordpress design. Hvordan indekserer jeg det i en database?
@legebarnet - forhandlerne skal individuelt indekseres før jeg kan tilføje en brugerflade med kommentarer og ratings. Så snart siden er til at vise frem, så får I selvfølgelig et link. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)