Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg komme indenfor...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vil jeg meget gerne linke til.....

Uvorne lejere??.... er det ikke det man har Helvedes Engle til at rydde op i ???
Glæder mig til at læse artiklen - har kun en gang haft en lejer der ikke ville makke ret.....
Havde loven på min side, men måtte gå hårdhændet til værks....

Derudover kan man lave en god handel hvis man køber en ejendom hvor udlejer har problemer med lejerne.
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 09:51

Hej Investor

Evt. lidt offtopic, men spørgsmålet går på dine adsense annoncer, er det dig selv som har lagt dem ind og får fortjenesten eller er det Blogger som kører annoncerne på din side ?
Tilmeldt 17. Dec 05
Skrevet kl. 10:05

Det er mig selv der har lagt dem ind, der er en smart feature hos blogger.com som jo er ejet af google som gør det næsten automatisk.

Så fortjenesten ved klik går til mig og min blog. Har oprettet en adwordskonto hvor jeg bruger det beløb jeg tjener på at reklamere lidt for bloggen i håb om flere besøgende og flere klik på mine annoncer.

Men det er så en biting at der er lidt indtjening... det primære er bloggen og det at jeg kan holde mig op på at tage springet i løbet af 2006-2007
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:46

hej velkommen til

Har kigget lidt rundt i din blog og lagt mærke til den måske har brug for en lille opdatering.

du skriver et sted at du enkelte steder har læst om boliglån på 110% af købsprisen - dette er meget udbredst blande de mindre aktører der vil låne penge til hus køb - jeg ser en klar tildens til bevist overbelåning. kan hurtig nævne et par af dem vestfinans, lån & finans, finansfyn og mange flere

jeg har selv en overvejelse om at optage et 108% lån på en ejendom der ligger på denne tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2155

Venligst

René Buch

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:52

Jeg går selv med de samme tanker, og vil lige knytte en kommentar til dit indlæg..

Du skriver, at det efterhånden er svært at finde de gode tilbud (forsømte ejendomme). Som markedet er i øjeblikket, bør du ikke glemme muligheden for at købe en "billig" bggegrund for derefter at opføre "drømmehuset" med hurigt videresalg for øje! Det er stadig muligt at finde attraktive byggegrunde, hvorpå du kan opføre et rigtig rigtig fint hus for eksempelvis 1.500.000 og sælge det med en pæn fortjeneste.

Alternativt kan du investere i lejligheder, som stadig er på projektstadiet og derfor sælges til en god pris.. Du reserverer lejligheden, eksempelvis ved at lægge et depositum, og sælger den inden den endelige underskrift,  eller inden restbeløbet skal betales. Det kræver dog, at du kan stå tidligt op for at stå i kø, eller vel at mærke har de rigtige forbindelser, så du kan komme til VIP præsentationer.

Jeg begynder selv at formidle spændende ejendomsprojekter på den østlige del af Costa del Sol, dels for at kunne investere i gode projekter efter ovenstående model..

Derudover er jeg selvfølgelig også interesseret i at høre mere :-)

Martin
Tilmeldt 17. Dec 05
Skrevet kl. 12:04
Dato: 1/17/2006 1:46:21 PM Forfatter: korntrold

hej velkommen til

Har kigget lidt rundt i din blog og lagt mærke til den måske har brug for en lille opdatering.
du skriver et sted at du enkelte steder har læst om boliglån på 110% af købsprisen - dette er meget udbredst blande de mindre aktører der vil låne penge til hus køb - jeg ser en klar tildens til bevist overbelåning. kan hurtig nævne et par af dem vestfinans, lån & finans, finansfyn og mange flere
jeg har selv en overvejelse om at optage et 108% lån på en ejendom der ligger på denne tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2155

Hej Rene,
Du har ret, der er flere der er begyndt på at tilbyde 110% belåning - forhåbentlig bliver det ikke misbrugt... jeg kan se fordelen i at overbelåne, såfremt de 10% går til renovering/istandsættelse så huset efterfølgende stiger de 10% i værdi.

Jeg vil kigge lidt på din tråd...
Tilmeldt 17. Dec 05
Skrevet kl. 12:41
Dato: 1/17/2006 2:52:15 PM Forfatter: Martin S.

Jeg går selv med de samme tanker, og vil lige knytte en kommentar til dit indlæg..

Du skriver, at det efterhånden er svært at finde de gode tilbud (forsømte ejendomme). Som markedet er i øjeblikket, bør du ikke glemme muligheden for at købe en ''billig'' bggegrund for derefter at opføre ''drømmehuset'' med hurigt videresalg for øje! Det er stadig muligt at finde attraktive byggegrunde, hvorpå du kan opføre et rigtig rigtig fint hus for eksempelvis 1.500.000 og sælge det med en pæn fortjeneste.

Det er også en mulighed, men nybyggeri tager alt for lang tid efter min smag, der er mange penge bundet op på sådan et projekt og så er der alt for meget arbejde. Byggegrunde er heller ikke så nemme at finde mere (ikke hvis de skal være billige og have en ordentlig beliggenhed samtidig).

Alternativt kan du investere i lejligheder, som stadig er på projektstadiet og derfor sælges til en god pris.. Du reserverer lejligheden, eksempelvis ved at lægge et depositum, og sælger den inden den endelige underskrift,  eller inden restbeløbet skal betales. Det kræver dog, at du kan stå tidligt op for at stå i kø, eller vel at mærke har de rigtige forbindelser, så du kan komme til VIP præsentationer.
Jeg begynder selv at formidle spændende ejendomsprojekter på den østlige del af Costa del Sol, dels for at kunne investere i gode projekter efter ovenstående model..
Derudover er jeg selvfølgelig også interesseret i at høre mere :-)
Martin

Igen synes jeg der går for lang tid mens ens sparsomme kapital er bundet. Men jeg har da overvejet at gå ind i projektejendomme.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:17

hej

Ja du har ret i man må antage at der som udgangs punkt skulle være belæg for en andvendelse af overbelåningen til at sætte ejendommen i stand, men desværre er det så små begyndet at rygtes (har en ven der er mægler) at folk køber en bil for de ekstra procenter de kan hive hjem på et køb.

Jeg vil bruge de 8 % på at bygge om til mig formål - måske vil jeg forsøge at få et 110 % lån hjem istedet dette vil give mig 50.000 mere at arbejde med og det ekstra afdrag er forsvindene begrænset.

Venligst

René Buch

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 23:32
Hej Danish og Claus

Jeg vil meget gerne bytte links med jer...

min side er meget ny, så den er ikke indekseret endnu, men jeg arbejder på at optimere den!

Hvordan gør med og er I interesseret?

Tilmeldt 17. Dec 05
Skrevet kl. 10:35

Du linker bare til danishinvestor.blogspot.com

Og ordet der bliver linket må godt være tvangsauktion eller lignende der er passende for siden.

Se evt min signatur.

Hvilken side skal jeg linke til?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)