Kære Amino, Jeg har desvære, på trods af at flere har frarådet mig, købt et søgemaskine modul hos Netpointers i efteråret 2006. Siderne begyndte at give fornuftige placeringer efter et par måneder. Så det så egentlig fint ud. Vi skulle betale "pay per rank" Dvs. for hver af deres sider som lå på side 1 hos Google.dk og Google.com skulle vi betale en fast pris på 300,00 DKK. Det viste sig så, at de begyndte at afregne os for alle de andre side 1 placeringer vi har på www.outletguru.com - hvilket idag er rigtig mange. Og det har ikke noget med vores aftale at gøre og de skal selvfølgelig KUN have penge for de sider som de har fået på side 1. Netpointers fastholder at de skal have for alle vores side 1 placeringer, hvilket jo er sindsygt. Jeg har videregivet min sag til vores advokat. Da jeg memer at Netpointers ene og alene er anoncehajer, som bruger de værste metoder jeg indtil dato har set. Normalt ville jeg aldrig sende et så lille beløb, som vi her taler om videre til min advokat. Da det jo kun gør sagen endny dyrere. MEN dette er nu blevet en principsag! Jeg er heldigvis ikke alene. Min gode venner og Kollega www.coolshop.dk og et par stykker mere er også i lignende problemer med Netpointers. Vi er nu gået sammen i jagten på Netpointers! SIDDER DU MED SAMME ERFARING VIL VI GERNE HØRE FRA DIG. Vi vil nemlig køre sagen fuldt ud i det danske retsystem. Dette vanvittige useriøse firma skal ikke tage røven på os alle sammen. FORTÆL OS DIN HISTORIE - vi ved at der er rigtig mange der har og har haft problemer med Netpointers. Skriv til mig på: ho@startex.dk |
Kampen mod Netpointers - HJÆLP OS!
Og hvis det ikke er fint nok med netpointers, så må de jo stævne jer. Jeg ser ikke hvorfor I vil trække dem i retten, eller for hvad? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Prøv at lave forbindelser med de andre firmaer, som er i samme situation. Og betal ikke ved inkasso. |
|
|
gør i bare indsigelse imod deres regning, så kan de ikke sende jer til inkasso før de har en dom for at I >>skylder dem pengene. Det er ikke sandt. |
Det har altid været min opfattelse at gøres der indsigelse mod en inkassosag så kan inkassofirmaet ikke opkræve pengene før det har været i fogedretten - Og gudskelov for det. Så kunne jeg jo bare sende dig en regning uden du reelt havde fået lavet noget, og hvis du ikke ville betale sendte jeg da bare inkasso på dig. |
Det var dog et dejligt velbegrundet og konstruktivt svar - Du finder ikke der er behov for at uddybe dit svar? Sådan som jeg læser blandt andet http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/raad105/ og http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/forbrugslaan/rykkere/inkasso/ støtter det min formulering. Hvad har du at byde ind med? |