Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop stavnsbinding

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Lige ganske kort :)

1) Der er tale om et webhotel til en erhvervskunde

2) Vores betingelser er krystal klare (og meget bevidst)

3) Vi har en stribe added services i vores hosting tilbud bl.a. support med ekspertviden om Joomla, 30 dages backup m. gratis genoprettelse osv. som er inkluderet i servicen.

4) Som Lundsby rigtigt nok påpeger så kan det administrativt ikke hænge sammen og fakturere månedesvis

5) Vi fastholder over 97% af vores hostingkunder målt over 3 år - det gør vi naturligvis fordi servicen er i top

Så kan man være irriteret over eller uenig i vores forretningsbetingelser m.v. - men det er jo så også op til en selv og vurdere om man så ønsker vores produkter eller ej,

God weekend :)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:21

Lundsby:

Vi har selv samme betingelser, vi tog beslutning pga. det administrative overhead ved at sende en masse fakturaer. Jeg tror heller ikke de fleste af vores kunder gider at betale og bogfører en månedlig faktura.
Jeg har set tjenester hvor de bruger kort-betaling abonnements mæssigt, hvor man for f.eks. 10%-15% ekstra kan få lov at betale månedsvis. Nu overgår vi snart til kortbetaling, og så indfører vi nok det samme.

Der er, efter min mening, også en verden til forskel til den type abonnementsordninger. Det er jo meget normalt at man få en rabat for at binde sig i et år (eller betale mere månedsvist, hvad man nu vil kalde det). Det er dog ikke så meget bindingsperioden på et år jeg er imod. Det er 'vi fornyer automatisk dit abonnement i et år - uden lige at give besked først' metoden jeg syntes er bad practice. Jeg er selv faldet i den flere gange, også udenfor web som privat.

Lundsby:

Jeg kan ikke se noget som helst galt i Redwebs fremfærd som beskrevet, når man er voksen og har et firma, så må man stå ved de aftaler som man indgår.

Men det er sjovt at se retorikken omkring stavnsbinding blive brugt overfor en open source leverandør :-)

Selvfølgelig skal man stå ved de aftaler der er indgået, det er vi helt enige om. Men der er ikke meget open source over det, hvis man ikke får lov til at få kildekode og database fra leverandøren (jeg kender ikke redWeb, så jeg ved ikke om det gør det).

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:25

Ronnikc:

2) Vores betingelser er krystal klare (og meget bevidst)

3) Vi har en stribe added services i vores hosting tilbud bl.a. support med ekspertviden om Joomla, 30 dages backup m. gratis genoprettelse osv. som er inkluderet i servicen.

4) Som Lundsby rigtigt nok påpeger så kan det administrativt ikke hænge sammen og fakturere månedesvis

5) Vi fastholder over 97% af vores hostingkunder målt over 3 år - det gør vi naturligvis fordi servicen er i top

Så kan man være irriteret over eller uenig i vores forretningsbetingelser m.v. - men det er jo så også op til en selv og vurdere om man så ønsker vores produkter eller ej,

God weekend :)

Det skal lige siges, at jeg først så dette svar efter jeg skrev mit indlæg. De ting jeg kommenterede på, var på forretningsmodellen generelt og ikke møntet på redWeb. Som skrevet før, kender jeg ikke virksomheden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:04

Ronnikc:

nej det er til en privatperson - alle mine faktura er som privatperson

-jeg håber i fremover tilbyder en mere fleksibel ordning til dem der vil betale helårlig med rabat og andre der vil betale dyrere pr måned, så i derved får indbygget fleksibilitet i betalingen og gør jer selv mere attraktive, jeg gider jer ikke mere, ikke pga helårlig betaling , men pga den urokkelighed der er i en virksomhed, når de får forklaret at det var en fejl - det er jo mennesker bagved der kan vise forståelse , men nej hellere kræve og miste en kunde og få dårlig omtale - i sidste ende er i jo ligeglade med jeres kunder som er mennesker bagved, det viser dette jo!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:20

Hvis det er tilfældet (jeg har ikke tjekket) så skal du bare skrive og henvise til det for så har du naturligvis kun 6 måneders binding og ikke 12 som erhvervsdrivende :)

Så får du naturligvis en kreditnota på de resterende 6 måneders periode.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)