|
Hvis der er plads til en til vil jeg også gerne med? Med venlig hilsen Steen Svalø |
Amino-møde i Århus d. 20 Juni Klokken 17.00
Steen Svalø
|
|
|
Vi snakkes alle sammen ved i morgen. Mvh Peder |
|
Hejsa alle Jeg glæder mig rigtig meget til i morgen. Jeg kan læse ud fra tråden, at I har afhold et møde tidligere. Jeg har et forslag, som I kan tænke over til i morgen. FORSLAG Vi vælger en fast dag ex. den 1. onsdag eller sådan noget i måneden Vi udformer en fælles agenda - således at vi når det vi gerne vil i gruppen. Vi udvælger/udpeger 1-2 personer til, at sørge for indkaldelse m.v. Vi har nogen der fast tager sig af nye interesserede. På denne måde for vi skabt en paradang til JCI; Rotery; Round Table; BNI; ProNetwork osv. Kunne det være interessant eller??? |
|
|
|
Hej Århus-aminoer! Jeg har lige set at jeg ikke er talt med til mødet i morgen! Jeg havde ellers meldt mig til i den"gamle" tråd, (mener jeg) men det er vel ikke for sent at sige til nu , eller? mvh angela www.angelalund.com Living Design Shop |
|
|
|
Ja - hvis det fortsætter i dette tempo, så skal vi nok søge alternative opholdssteder. Men samtidig skal der lyde et stort tak til Janet for at give os et sted at være til at starte med. Vi ses i aften. Mvh Jacob |
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk
|
Hej allesammen, Jeg er ikke en ørn til dette... men såvidt jeg kan se, så er der ikke lavet en opfølgning på det netop afholdte netværksmøde den 20. juni kl. 17.00 i Århus. Det gør jeg så hermed! Tak for sidst til de der deltog. Personligt var det en fornøjelse - jeg føler klart, at jeg kan bruge et sådant netværk fremadrettet, så jeg ser frem til yderligere interessante timer i jeres selskab. På mødet enedes vi om følgende: Fremover mødes vi fast hver måned (undtagen juli, hvor der afholdes ferie). Mødedagen bliver fast den 2. onsdag i en måned og mødetidspunkt bliver fast kl. 18.00. Næste møde bliver altså så onsdag den 8. august kl. 18.00. MAN SKAL TILMELDE SIG TIL MØDET - og indtil videre er sidste tilmelding dagen forinden. Vi behøver at vide antal deltagere (både grundet lokale - om der er plads - og hvis der skal bestilles eller sørges for mad, kaffe, the og andet) - derfor er tilmelding nødvendig og derfor går det ikke længere med tilmelding på dagen desværre. Til hvert møde vælges "arrangører" - og de der står for at arrangere mødet den 8. august er undertegnede samt Jacob Thomsen og Mikkel Christensen. På mødet den 8. august vælges så 2-3 nye personer, der står for næste arrangement... og "så fremdeles" :) Der var delte meninger om hvorvidt netværket er helt åbent, eller åbent for nogle brancher og lukkede for andre. Det vil sige, at der KAN VÆRE enkelte brancher som er "lukkede" for tilmelding. Jacob og Jakob fra Transparen-C har været superflinke og stiller næste gang et mødelokale til rådighed. Tusind tak for det! Vi skal derfor mødes onsdag den 8. august kl. 18.00 på adressen: Helsingforsgade 25, 8200 Aarhus N. Venligst vær der til tiden... og er du i tvivl om du kan nå det til tiden, så sørg for din egen skyld for at alliere dig med en anden deltager (så vi kan gå ud og låse op hvis du kommer lidt senere end os andre). Når næste møde er ordentligt planlagt, så oprettes en ny tråd! Men dato og tidspunkt kan I roligt reservere, for det ligger fast. Ved spørgsmål... send mig endelig en e-mail på janet@evat.dk |
Bliv gratis medlem