Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-møde i Århus d. 20 Juni Klokken 17.00

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Som nogen måske ved holdt vi et møde d. 6 klokken 9.00 og vil nu gerne prøve at gøre succesen efter med endnu flere Aminoer, vi har ikke fastsat stedet endnu men det bliver et ikke for dyrt spisested/cafe i Århus som vi vælger ud fra hvor mange deltagere der kommer.

Vi blev 6 sidst og vi satser på minimum samme antal denne gang, så skriv her hvis du er intresseret i at deltage.

Vi forestiller os det bliver noget med at udveksle visitkort, dele erfaringer og generelt at netværke.

Jeg forestiller mig vi sætter den umiddelbare deadline for tilmelding til d. 18, så har vi tre dage til at udvælge lokation og få bestilt plads.

Jeg vil starte med at melde mig selv til.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:06
Jamen så vil jeg skynde mig ligeledes at melde mig på til det kommende møde.

Som nogen måske har set, så har jeg tilbudt, at mødet kan holdes her i det kontorfællesskab, hvor jeg har mit kontor.
Det er naturligvis op til dem der står for koordinering af alt dette. I alle fald er der et lokale, hvor der vel er plads til
10 personer (med lidt god vilje 12 personer) - og jeg står gerne for kaffe og the til sammenkomsten.

I alle fald vil jeg gerne tilmelde mig til mødet, uanset hvor det vælges afholdt!

Hav en fantastisk dag i dette forrygende vejr!

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:17
Ja - men jeg er også på den 20. har lagt det i kalender.

Jeg tror det er vigtigt at vi allerede fra start af får valgt et fast mødested (og evt. fast mødetidspunkt) - derved tror jeg på større fremmøde. Jeg syntes det er meget venligt af Janet at tilbyde at ligge lokaler til, men hvis der var 6 til første møde tror og håber jeg på at vi snart er mere end det dobbelte.

Bare min mening.

Glæder mig til at se jer.

Jacob

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:20
Eneste problem med Janets lokaler er at der ikke er et køkken og en kok tilknyttet :P Tanken var ligesom er koble det sammen med noget spisning, men hvis folk ikke føler for det så lad os da endelig gøre det hos Janet?
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 08:18
Hej alle,

Jeg kan sagtens se Mikkel´s pointe med muligheden for lidt til ganen - og måske er det bedste løsning. Naturligvis kan jeg hellere ikke garantere, at jeg kan deltage hver eneste gang - og således heller ikke stille lokaler til rådighed når ikke jeg selv er med (af hensyn til de øvrige her i kontorfællesskabet).

Personligt synes jeg dog ikke det behøver være samme mødested hver gang - men det er bare min holdning. Til gengæld synes jeg, at det er vigtigt vi vælger et par stykker der står for arrangementet fra gang til gang (og så må man skiftes efter nogle måneder, så ikke de samme står for det hver gang - alternativt at det fra gang til gang er nye der står for arrangementet og sørger for det bliver til noget). Blot et forslag.

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:58
Hej.

Jeg vil da også gerne med på onsdag. Synes det var ret hyggeligt sidste gang.

Personligt synes jeg vi skal finde et sted i byen, så det kan være det samme sted hver gang, og alle kan få noget at spise eller drikke alt efter ønske, uden nogen skal sørge for at arrangere det!

Er der nogle der har nogle forslag til steder? Der skal være plads til vi kan sidde samlet, vi skal være rimelig sikre på at kunne få bord. Og der må gerne serveres lidt af hvert, så der er noget for alle....

Er der ikke nogle der arbejder i butik? Firben har spurgt - i den gamle tråd - om mødet kunne flyttes til lidt senere? det bliver måske for sent for alle andre?

Kristine

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:44
Hej igen.

Til jer der var til mødet sidst, det var rigtig spændende.

Jeg vil meget gerne med onsdag, men har kunder til kl seks. Jeg vil prøve at få dem flyttet, men ellers kommer jeg senere. Så jo hvis vi kunne rykke det lidt som kristine foreslog ville det da være super for mig.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:06
Tak for en fin lille kom sammen sidst, det var rart endeligt at få sat ansigt på et par med aminoer.
Og jeg ser frem til næste gang (hvor jeg selvfølgeligt kommer)

Angående mødetidspunktet, så passer det mig fint fra 17.00 og frem, så længe det er nogenlunde indenfor rimelighedens grænser.

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:11
Vi er 6 så vidt jeg lige kan se?

Skal vi tage den hurtige løsning og tage imod Janets tilbud? Det stemmer jeg ihvertfald for.

Jeg har en anden aftale i byen ved 8-tiden, men sidste gang brugte vi ikke mere end små 2 timer så mon ikke det går?

Peder, Chris, Friis, Jacob, Janet, Mikkel

Hvis folk syntes det er en god ide hos Janet og tilbudet stadig gælder skal vi så ikke bede om en adresse og aftale at mødes der klokken 17 på Onsdag?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:33
Det lyder fint med Janet´s Place. Det vigtigeste er vel at vi får sat nogle møder igang.

Vi ses.

Mvh Jacob

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)