Iflg. CVR har du vist været vidt omkring med flere "firmaer" som nu er tvangsopløst..... Mon ikke du skulle skrue lidt ned. |
Nej de er gået konkurs, ja det har jeg også prøvet har du et problem med det?
Iflg. CVR har du vist været vidt omkring med flere "firmaer" som nu er tvangsopløst..... Mon ikke du skulle skrue lidt ned. |
Nej de er gået konkurs, ja det har jeg også prøvet har du et problem med det? |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
DO IT Med den erfaring du har i at drive virksomheder (du har allerede 5 velkørende), syntes jeg du skal gøre det!. FUCK jante og FUCK sure stoddere på amino!. DO IT DO IT
|
Konkurs/tvangsopløst..... Begge dele pynter ikke ligefrem på dit CV. Tror bare jeg vil undlade at kommentere mere på dine kommentarer her. Jeg kan ikke tage dig seriøst. |
Det er simpelthen for lavt at begynde at rode gamle konkurser frem m.m. udelukkende fordi det er Lina der har oprettet tråden. Hun har ikke det bedste ry herinde, og er kendt for at være omkring mange, og alle brancher og have mange idéer, men hvorfor fanden kan man ikke enten ignorere hendes tråde, eller svare hende seriøst? Jeg er enig i, at det måske ikke er smart at kaste sig ud i noget, uden erfaring. Men har du råd til at tabe investeringen, og lysten så gør det dog forhelvede! Kedsomhed kan være et rigtig godt driftmiddel. Fordi - kedsomhed, er netop ikke nødvendigvis det samme som dovenskab. Men det virker kun sammen med lysten for ens forretning. Hvis ikke lysten er der, så er det lige meget. Peace! |
@Fru Hartmann, nu er du for nærgående, og du er blevet anmeldt til Amino. Vær venlig at opføre dig ordentligt herinde, og genopfrisk Amino´s regler. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Ved det ikke det hele skal jo nøje planlægges inden man bare åbner en fysisk butik. Ny koncepter giver mig energi... det er dejligt opløftende skabende.... det er lidt som små børn?? |
Godt skrevet Boysen - helt enig. Selvfølgelig skal du gøre dit forarbejde, og undersøge markedet grundigt. Men at du ikke har branchekendskab behøver altså ikke være negativt. Friske øjne og alt det der :) Jeg vidst da heller ikke en dyt om slik ( andet end det jeg stoppede i munden), men det kører ganske fornuftigt alligevel. |
Jesper du er for sjov.... hahaha.. altså nu er det sådan at jeg kan ikke en gang klippe hunde.. altså ahr klippet min mormors hund som 10 årig.. hmmm går i gang med at lave budgetter osv og ser hvor stor tabet kan være i forhold til omsætning.... |