Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug aldrig flash or

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan stiller i jer overfor flash website eller intro? Er det yt eller kan man stadigvæk godt bruge det? Eks Apple brugere vil vel ikke se siden?

Findes der evt noget der kan erstatte flash hvis man vil have en pæn intro?

Hvordan er jeres erfaringer / viden på dette område?
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ppm:
Hvordan stiller i jer overfor flash website eller intro?

Det er helt yt og skal aldrig nogensinde bruges*. Man mister simpelthen kunder på det.

Når dine kunder besøger din side, er det med det formål at finde informationer om den ydelse/vare de skal bruge, og ikke for at blive underholdt. De er der ikke for at se  film, eller for at høre musik, og af den grund skal man ikke udsætte dem for flash-intro'er,  baggrundsmusik, eller andet forstyrrende.

Du vil muligvis gerne have en pæn intro - men tro mig, det vil de kunder gerne undgå!

*Medmindre selvfølgelig at din kerneydelse er film, eller musik, og dine brugere kommer for at se netop dét.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig

Utroligt at Apple ikke tillader Flash - men det gør de ikke, og det betyder at du derfor... bliver udelukket på næsten alle deres enheder... :S

Meget af det kan laves alligevel laves igennem HTML5 og JQuery.

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Syns stadig det holder til bannere, for det er trods alt noget nemmere at animere.

Men hav altid en fall-back png til ipad, iphone :)

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Yt - 40% af al nethandel foregår på tablets/mobiler, og hoveddelen af dem bruger apple produkter og de er derved ude.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulemperne ved flash er bl.a. Apple-produkter som tidligere beskrevet. Personligt synes jeg en relevant flash kan være ok første gang man/jeg besøger en side - herefter er de oftest bare irriterende. En cookie-løsning kan måske klare dette...

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre.. Mit første site havde en flash header, men klarede sig dog alligevel udmærket..

Blev dog til sidst så træt af det, at jeg skiftede theme.. Det var især træls, når jeg ville vise siden frem til nogen på et Apple-produkt. Så ja,vil også sige at du skal holde dig fra det.. Det kan nok bruges en smule, men skal bruges på den rigtige måde..

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

CSS3 og HTML5 er vejen frem - prøv evt. adobe edge ganske undeholdende, når man først har lært elementerne at kende

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er yt.

SEO-mæssigt er det ikke godt.

Apple-produkter understøtter det ikke.

Derudover har Adobe stoppet udviklingen til Android, så Flash på Android er også (snart) dødt. (http://blogs.adobe.com/conversations/2011/11/flash-focus.html).

Ydermere sluger Flash også batteriet i computere såvel som mobile enheder, da det er en CPU og GPU-sluger.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)