Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense og informative sites

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer..

Jeg har fået én lille idé til nogle sites. Der er næsten ingen konkurrence og der er mindst 8000 der søger efter dette på nettet..

Jeg har indtil videre kun lavet 2 affiliate websites, men dette er anderledes da, det er information folk leder efter og ikke ét produkt som på mine affiliate sider. Derfor vil det blive adsense. Men er meget i tvivl om det er besværet værd. Hvor ofte vil folk klikke på mine adsense reklamer når de bare skal have noget information? Hvis man kan tjene på adsense på blogs kan man vel også med dette, men hvad er jeres erfaring med adsense indtjening i forhold til antal besøgende? Siderne kommer til at handle om historiske begivendeheder eller personer...

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens få succes med. Én ting som er sikker er, at du kan placere dine annoncer strategisk korrekt iht. dine brugers færden. På nogle sider ligner adsense annoncerne ligner menuer. Jeg ikke sikker på googles politiker på dette område, men det vil da hvert fald forhøje dine kliks.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg helt sikkert se nærmere på. Jeg har også godt lagt mærke til nogle sites hvor det næsten ikke er til at se at det er reklamer.

Tror jeg springer ud i det, men hvis der er nogle som har nogle konkrete tal som kan booste min motivation lidt, så vil jeg meget gerne høre om det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at check www.smartpassiveincome.com han har en god niche der bruger AdSense du kan læse om derinde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)