Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er bare SÅ glad!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Stort tillykke.

Der er en del skrivebøffer på forsiden af din hjemmeside - manglende tekst, skrivefejl, stavefejl, "lorem ipsum" tekst - det bør du få kigget på. Ellers flot layout.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Undskyld for dobbelt post! - Tjek indlægget nedenfor.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

Thomas Frost:

Stort tillykke Gift

Jeg taler af erfaring når jeg siger det ikke er en nem branche du har kastet dig over. I min tid på Amino er der startet RIGTIGT mange webbureauer op, og næsten lige så mange hører man aldrig til igen.

Mange tror at det bare drejer sig om at kunne lidt WordPress og så kan man tjene penge, men det er meget langt fra virkeligheden. Alle kunder stiller forskellige krav og det er super flot du er på rette vej og arbejder dig længere og længere frem.

Når du siger du har nået nogle delmål, har du så ikke lyst til dele lidt mere omkring hvad det præcist er? Jeg tænker på om det er omsætning, antal kunder, kundetilfredshed du måler på og hvad dine kommende mål er (altså ikke detaljer og præcise tal, bare lidt om hvad målene har været).

Anyway, dejligt med en succeshistorie her op til weekenden Smile

Hej Thomas,

Tak for din interesse for min færden på internettet. Jeg vil faktisk gerne benytte lejligheden til at rose dig lidt, Thomas.

Du har altid været super fin, når jeg har haft brug for lidt hjælp og behandlet mig godt. Trods vi arbejder i samme branche, så er vi ikke konkurrenter, men kollegaer. Det er jeg super glad for. Tak!

Jeg har klare del-mål omkring omsætningen, men i stedet for at sidde og tælle krone efter krone hver måned, så  har jeg i stedet valgt at sætte et del-mål på xxx kroner hver 3 måned. Da jeg ikke tror på jeg kan nå en grænse, så har jeg valgt ikke at sætte et overordnet mål mht. omsætningen, men blot at jeg skal stige xxx antal kroner hver 3 måned.

Kundetilfredshed betyder meget for mig, da jeg min forretning stortset lever mund-til-mund. Jeg sender et skema ud til hver kunde, efter køb hos mig. I skemaet står der blandt andet om de kunne finde på at vende tilbage og hvor mange stjerner de vil give min service fra 1-5. Jeg går hver måned efter efter 8/10 der vil vende tilbage og et snit på mindst 4. Det er ikke altid dette lykkedes. Men så ved jeg jo igennem skemaet hvad jeg skal forbedre til næste gang.

For at vende tilbage til mine delmål så har jeg en mange del-mål og nogle få store mål. Mine del-mål giver mig et godt overblik og på den måde kan jeg mærke at jeg "flytter" mig fremad.

Mine del-mål var/er følgende:
Inden for næste år: 

Har jeg én ansat udover mine øvrige freelancere.

Omsat for XXX kroner.

Fået sat tingene i system og struktur.

Fundet en god Wordpress-programmør at outsource til.

Udviklet mine kompetencer yderligere i CSS, PHP og JS.

Jeg kunne godt være lidt mere konkret, men for ikke at kede Jer med ting som I ikke har brug for at vide, så har jeg undladt lidt. 

Ha' en super dag!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)