*Det her er ikke et indlæg som du vil få en masse faglig eller forretningsmæssigt guf ud af, dette er blot for at få dele min glæde og gode karma med jer andre! Jeg startede for cirka ét år siden, med mit eget lille webbureau. Grunden til opstarten var at jeg altid har haft en stor interesse for iværksætteri og internet og gav derfor min passion en chance for at vokse. Webbureauet har stort set vokset stødt lige siden og det har da også kostet en masse hårdt arbejde, men efter flere måneders intenst arbejde har jeg valgt at kigge tilbage på mine resultater den seneste tid og… JEG ER SÅ GLAD. Webbureauet har på 8 måneder gået fra at være en lille hobby-virksomhed til at være en virksomhed med fuld fart på! Jeg sidder i skrivende stund med 3 knivskarpe og virkelig rare faste freelancere som knokler på højtryk med de opgaver "mit" webbureau rager til sig. Jeg er så taknemlig for den seriøsitet og gå-på-mod jeg oplever. Jeg er selvfølgelig stadig langt fra der hvor jeg gerne vil ende med webbureauet. Men når det er sagt, så har jeg på meget kort tid allerede nået nogle af de del-mål jeg satte mig i starten og jeg er så lykkelig, tilfreds og stolt over hvad jeg og mine samarbejdspartnere har skabt af resultater. Indlægget er til dels for at få lidt luft og komme ud med en glæde som jeg har haft i maven hele dagen, men også for at sige tak til alle de rare Aminoer jeg har fået inspiration, råd og skulderklap af igennem tiden. Nu vil jeg smutte en tur over på kontoret og give den en FUCKING skalle! |
Man gange tillykke.