harme irriteret siden åbner nyt vindue i flere links på siden få orden på det.
frem med jeres cvr nummer i fodnoten på siden og om jer siden , det gør siden meget mere troværdig.
ja, jeg er enig i at det gælder om at være så seriøs som mulig og troværdig, så cvr og bank konto mm kommer på og også at vi er bedst i kategori på Trustpilot - har også tænkt på at sætte billede på af mig, men skal lige have det rigtige
Jeg har lige hurtigt kigget på siden, og det første der springer i øjnene er logoet. På en eller anden måde virker det ikke troværdigt på mig. Resten af siden mangler også lidt en designers touch. Der kunne godt laves en rød tråd mellem alle grafikelementerne, så det ikke ser ud som om de er taget fra vidt forskellige steder. Kvaliteten af grafikken skal også være en tand bedre.
Nu er jeg ikke meget for farvede kontaktlinser selv, men skulle jeg proppe noget i mine øjne, skal designet være meget mere troværdigt og helstøbt før jeg ville købe det på en hjemmeside. Det er din største udfordring efter min mening.
Siden ser fin ud, dog syntes jeg ikke om dit logo. Det ligner noget fra en babybutik med pige og drengefarver. Få lavet et nyt smart et. Jeg kan anbefale Main Media, som leverer et virkelig flot resultat til tiden og billig pris.
Jeg er heller ikke vild med det "Rabatkupon" felt, som er under betaling....det giver mig en følelse af, at der er andre kunder, som får bedre priser end mig.
- det er bare super med al den feedback - jeg tænkte meget i funktionalitet - men har i stedet fået øjnene op for at det pt snarere er designet / logoet, som er det ømme punkt, så det må jeg tage fat på snarest :-)