Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske programmører - hvor og hvor meget?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for en masse brugbare input. Der er noget at gå videre med.
Vores problem er, som mange her sikkert også kender til, mangel på investorrisiko. Vi er derfor nødt til at søge alternative veje for at få etableret vores løsning billigt.

Mojn!
Joakim Ditlev
Minglenetworks

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender lidt til arbejdsmarkedet på Philippinerne - princippet er, at hvis man arbejder som en dansker, og har et fornuftigt netværk, så får man løn som en dansker. Og ellers er lønniveauet meget lavt, der er pakketab på internet opkoblingerne, man tør ikke købe en Linux CD nede på markedet fordi man måske bliver arresteret for piratkopiering osv.

Med andre ord: til 2000,- om måneden kan man ikke forvente nogen speciel god ydelse. Det er ikke bare en guldgrube.
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan du have ret i Lasse, men de kan også arbejde på din server og så er problemet et andet. Det er ikke en guldgrube, det har du også ret i, men der er nogen imellem der godt kan, men de skal så bare lige findes først. Jeg har haft kontakt med over 15 personer, hvoraf en muligvis kunne bruges.
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er sammen med et par kammerater i gang med at starte et konsulent hus op, der bl.a. leverer udviklingsressourcer i Indien. Vi bruger selv nogle til at udvikle for os.
Derudover har vi stor erfaring i kravspecifikation og aftestning af software, så vi kan biddrage i denne fase også.