Hej allesammen, så er der kun 1 dag tilbage før retsmødet i KBH går i luften - og jeg er nu mere spændt og en smule nervøs (nerver for afhøringer?) end jeg har været længe.
Jeg håber at mødet i morgen går som det skal - men alting er jo lige en tand mere "tungt" når det er et hold dommere og advokater man skal snakke med, end hvis det foregår via et klagenævn i Domæneklagenævnet - som jo godtnok også består af dommere og jurister, men her har man ikke fysisk fremmøde samtidigt.
Nå, jeg vil lige opfølge sagen her siden sidst.
MX.dk har udgivet en artikel: http://www.mx.dk/penge_erhverv/nyheder/story/19620996
- og sagsøger har udgivet nye bilag... hmmm!
I morges modtog jeg en mail fra Jacob, som udbad en tilbagemelding "ASAP" fordi der var dukket nye bilagsdokumenter op - 1 dag før retsmødet, fra sagsøgers advokat, som nu også er udskiftet ifht. tidligere stævning. Claus F. Sørensen var manden der stod som advokat for sagen i stævningen - han er nu udskiftet med Frederik Bruhn fra samme firma.
Nuvel, de der doks som sagsøger gerne vil medtage i sagen (eller rettere, opdatere tidligere bilag med) viser sig så, at komme kl 9 i morges til Jacobs mail - 1 dag før retsmødet - flere MÅNEDER efter sidste frist for indsendelse af dokumenter og bilag, hvilket jeg egentlig troede at et firma som beskæftiger sig med lov og retsmøder BURDE ha viden om.
Men nu prøvede de - og går den, så går den vel. Vi har dog ikke tænkt os at ligge os ned af den grund og har indgivet en protest på grund af disse bilag.
Der er sket lidt ovre på http://bale.dk/blog - både med links til artikler for v2.dk og mx.dk sammen med seneste opdatering af dagens mail og bilagsdokument (released under Dokumenter i højre side) og så er det jo sådan, at jeg naturligvis ikke kan poste i løbet af retsmødet, men, jeg vil under pausen tweete på @bale.dk så omverdenen kan følge lidt med i mødet.
En afgørelse kommer desværre nok (forventer jeg) senere på året, så vi har vist den til gode endnu, medmindre retten naturligvis finder andre årsager og grunde til at ligge en afgørelse samme dag. Den er dog ikke fastlagt i retsbogen endnu, så jeg forventer ikke en afgørelse før senere.
Gør mig en tjeneste, send mig god karma i morgen mellem 11 og 15.00 - så vil jeg gøre mit for, at TLD'et .dk bliver et sted hvor private også kan forsvare sin ret til efternavne på nettet, selvom der må sidde hungrende advokatfirmaer i nakken på dem og true med sagsanlæg!
/ BALE OUT..