Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence på webside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en blog (en slags nyhedsside), der er ret lille. Jeg er ikke rigtigt en virksomhed (jeg synes bare det her forum var det mest præcise til dette spørgsmål, beklager hvis det var forkert), men jeg har dog reklamer hvor jeg tjener lidt småkagepenge i øjeblikket. 

Jeg vil dog gerne afholde en konkurrence med en sponsor, der har indvilliget i at sponsorere en lille præmie. Det bliver en konkurrence, hvor alle har lov at deltage. Skal jeg være opmærksom på noget her? Jeg googlede og fandt denne: http://www.drrb.dk/Media/Afholder%20d1u%20konkurrencer.pdf - men betyder det noget for mig, der har en lille nyhedsside på 20-40 besøgende hver dag og uden en reel indtjening endnu? 

Noget helt andet er, hvad jeg ellers skal være opmærksom på? Jeg har en nyhedsside, som jeg på sigt regner med kan nå en del besøgende og dermed også en fornuftig indtjening. Jeg har blot sat den op i Wordpress, men er der nogle andre ting jeg skal have styr på? 

Jeg er desværre ret ny i det her, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte, men jeg vil gerne have styr på alt hurtigst muligt, således jeg kan koncentrere mig om nyhederne.

Jeg håber, I vil hjælpe en begynder! :)

Mvh,

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)