Efter jeg har plusset, minusset, ganget og divideret ud fra jeres feedback, er der efter min egen mening kommet et meget bedre resultat ud af det. Til jer som kan huske min side vil i også kunne se store ændringer på de forskellige sider.
Ris og ros modtages stadig meget gerne.
Jeg vil gerne sige super mange tak til jer som kom med konstruktiv kritik, som jeg kunne arbejde videre.
Personligt synes jeg t du bør få lavet et script, som kan få dine billeder vist ordenligt. Lige nu er de trykt sammen på diverse forskellige måder - og det optimale er jo, at billederne bliver beskåret og komprimeret korrekt så de bliver hentet hurtigere og vist pænere :-)
Men er stadig forvirret over din firma kontra privat ved oprettelse. Hvis jeg trykker paa den hojre som hedder "for forhandlere og virksomheder" skal jeg kontakte jer for indrykke annonce. Og der staar at det koster 299 kr pr mdr i 6 mdr.
Hvis jeg trykker paa den venstre som hedder den "for private" maa man jo regne med at det er en rubrik for private. Men her kan jeg alligevel vælge at indrykke som virksomhed ?
Saa er det gratis forvirksomhed at indrykke 1 annonce altsaa ?
Hvis ikke hvor i forlobet vil jeg som virksomhed finde ud af hvad det vil koste at jeg som virksomhed opretter en annonce ?
Designet er forældet, men fungerer såmænd fint nok..
Den underside man kommer ind på efter at trykke på et af punkterne (golfdriver)
- Hvorfor ikke bare rykke hele det vindue ind på forsiden? Så har man en oversigt fra starten af, og bliver mere fristet til at se nærmere hvis man nu kan se at i har x-antal af det man søger.
Og det er jo også en hjemmeside hvis primære fokusområde er at sælge golfudstyr, jeg kan slet ikke forstå hvorfor i ikke bare smider det ind på forsiden.
Det er ikke tydeligt hvad det ville koste for en virksomhed eller forhandler at oprette en annonce hos dig. Staar ingen steder. Og man skal gaa ind under den der hedder "for private" for at oprette annonce, ogsaa som virksomhed .
Du skriver intet om hvad det vil koste som forhandler eller virksomhed at oprette en annonce. Det har /www.kraemmerbasen.dk gjort.
Det er blevet en fin side, så lad os håbe der er nok der har golf udstyr til salg :)
Men det jeg mangler når jeg er inde og kigge på siden er at kunne skrive en online besked til sælgeren, et kommentar system eller noget i den retning..