Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til den nye dreng i klassen, Golfbasen.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Så blev det min tur til at præsentere mit projekt. Men først, præsentation af mig selv sagde hunden. Mit navn er Kasper Aagaard Thomsen, jeg er 21 år og kommer fra Fyn. Til dagligt læser jeg en professionsbachelor i bygningskonstruktion og spiller utrolig meget golf.

i 2010 begyndte jeg at interessere mig for iværksætteri og gik og legede lidt med tankerne om.. "Hvad kan jeg finde på?" - Hvad var mere nærliggende end noget med golf tænkte jeg. Jeg begyndte at undersøge markedet og fandt hurtigt ud af, at det som var der, ikke var noget særligt og ikke særlig brugervenligt efter min mening. Min fætter som driver Industribasen tilbød at jeg kunne købe hans CMS, og det satte for alvor gang i drømmen. I 2012 køber jeg systemet af ham, opretter firma, køber domæne, finder programmører som kan ændre hvad jeg synes som skal ændres, Amino-bruger er selvfølgelig oprettet ;-) , facebook twitter & google+ blev oprettet og så startede eventyret for alvor.

Jeg kom i kontakt med et firma i Indonesien som hedder Indosoft og vi begyndte at få rettet tingene til som jeg ønskede. Samarbejdet med Indosoft har været super godt, og jeg som intet ved om noget som helst mht. programmering har følt det hele ret let. Amino vil jeg også gerne klappe på skuldrene, fedt site som har hjulpet mig sindssygt meget + AminoTV som man kan lytte til imens man er i skole og derved lærer om iværksætteri i stedet for lambda værdier ;-)! ..

Og hvordan vil jeg så brande golfbasen? .. Jeg er ved at få tilbud til min bil på labels hvor der står golfbasen.dk og med en QR kode som folk så kan scanne og ryge ind på min side. Jeg har visitkort som jeg vil køre rundt på golfbaner og putte i viskerne på bilerne og så skal jeg have sendt reklameside ud til 180golfklubber som de kan hænge op på opslagstavlen.

Vi er nu endelig færdige og jeg selv er blevet super tilfreds med hvad der er blevet skabt på golfbasen.

Jeg vil nu super gerne hører om hvad i synes om golfbasen.dk. Jeg er super modtagelig for kritik men selvfølgelig også ros ;-)!

Er der nogen som har forstand på adsense hører jeg gerne nærmere. Jeg er ikke blevet godkendt af adsense grundet ”Utilstrækkeligt indhold”

Fortsat god weekend, HAVE FUN! :-)

De bedste hilsner,

Kasper :-)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:41

Du har rigtig mange kategorier på forsiden. Sandsynligheden for, at en bruger vælger en underkategori med 0 annoncer er meget stor. Kan du ikke sløjfe links til dem på forsiden i første omgang, indtil du har fået opbygget et større antal annoncer? Underkategorierne skal også som minimum have et link tilbage til hovedkategorien: "Se andre drivere her".

Din SEO er mildest talt ikke eksisterende. Det er du simpelthen nødt til at få gjort noget ved. Dine besøgende skal komme via søgemaskiner - ikke via flyers under viskere. Der er også en vis risiko for, at du kan løbe ind i duplicate content. Det bør du få afklaret allerede nu, ikke når problemet er opstået.

Jeg er ikke ret vild med dine CTAs, hverken farve, tekst eller placering. Jeg skal dog ikke kunne sige, om det er problem for andre end mig. Du bør under alle omstændigheder teste det.

Du har problemer med danske karakterer, når kontaktoplysninger udfyldes forkert.

Det ville give god mening med en popup med http://www.golfbasen.dk/p/info-til-saelger på den underside, hvor annoncen oprettes.

En enkelt stavefejl på forsiden: "indenfor" -> "inden for".

Med ovenstående i mente ser siden dog rigtig fornuftig ud.

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 14:49

Jakob Bank:
Din SEO er mildest talt ikke eksisterende

Skal have et møde omkring det på tirsdag :-)

Jakob Bank:
Du har rigtig mange kategorier på forsiden

God idé med at få det skjult til der er flere annoncer.

Jakob Bank:
Jeg er ikke ret vild med dine CTAs, hverken farve, tekst eller placering. Jeg skal dog ikke kunne sige, om det er problem for andre end mig. Du bør under alle omstændigheder teste det.

Alt bliver analyseret, hvad kan bruges, hvad trykker folk ikke på osv. :-)

Jakob Bank:

Er du 100 på det? For jeg har spurgt et par stykker og de mente også det var "indenfor" :-)?

-tak for din feedback :-)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:03

Kasper Aagaard:

Jakob Bank:

Er du 100 på det? For jeg har spurgt et par stykker og de mente også det var "indenfor" :-)?

Ja, jeg er sikker. Det hedder "Kom indenfor", men "Han stod inden for døren". Der er sikkert en, der kan den korrekte definition - men det er vist noget med, at hvis der indgår en "styrelse", skal det være i to ord - ellers i ét.

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 15:05

Jakob Bank:
Ja, jeg er sikker

Super, jeg ser lige om der kommer flere comments på den, så bliver det rettet hurtigst muligt :-)

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 15:07

Jeg syns det er rigtig godt med mærkerne på forsiden.

De fleste golfspillere foretrækker en enkelt bold fra et enkelt mærke, så det syns jeg ikke du skal ændre.

Thumbs up her far!

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 15:09

Også lige en hurtig stavefejl hvor du vælger sælger profil:

Ubergrænset annonceindrykninger

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 15:13

daltoni:

Jeg syns det er rigtig godt med mærkerne på forsiden.

De fleste golfspillere foretrækker en enkelt bold fra et enkelt mærke, så det syns jeg ikke du skal ændre.

Thumbs up her far!

Lige præcis, de er squ lidt kræsne de golfspillere ;-) ..

Tak for din feedback! :-)!!

Tilmeldt 7. Jul 11
Fra  Golfbasen Skrevet kl. 15:18

Simon Schmidt:

Super. Mange tak :-)!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:35

Hej Kasper,

Da jeg først så din tråd tænkte jeg: "Åh nej! Endnu en golfside!" - for det er af min overbevisning at det er blevet alt for populært at oprette en side vedr. golf, og at sporten i Danmark ikke kan rumme alle de sider.

Men...

Så klikkede jeg ind på din side, og til trods for den utrolig grimme forside, som du virkelig skal have gjort noget ved. Så er det rigtig godt lavet!

Jeg kan godt lide måden det er stillet op på inde i selve annoncen, det ser rigtig solidt ud. Men kan man ikke kommentere?

Men som sagt, lav din forside om, det går slet ikke det der. Som en anden herinde også påpeger, så er der kæmpe chance for at folk klikker ind på et emne hvor der er 0 resultater, og det går bare ikke i opstartsfasen!

Flere billeder, og mindre tekst-tung på forsiden!

Muligvis skal man først kunne vælge mærke når man har trykket på bare "Jern" f.eks.

Jeg sætter endvidere også spørgsmålstegn ved at der står "Opret annonce" og "Sælg" i toppen. "Sælg" knappen ser lidt malplaceret ud.

Men ellers, super fedt ambitiøst projekt. Jeg ønsker dig alt held og lykke med det!

Find de bedste apps her!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)