Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ved at give op!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:12

Hej Mads.

Jeg vil sige at forældre vil kun vil en det bedste, og selv om man ikke helt kan forstå det på det givende tidspunkt så går det op for en senere i livet hvad det lige var de mente med det. Når det nu er sagt, så er vores forældre også en anden generation.

Hvis det er dine penge og din drøm så skal du bare prøve dem af, ja der er en chance og den er ret stor for at pengene går tabt. Du vil dog komme ud på den anden side med erfaring som du ellers ikke vil kunne få andre steder, samt at du ved inderst inde at du har prøvet din ide af. Utrolig mange folk ligger i deres seng og tænker på alle de ideer eller ting de skulle havde gjort og ikke turde, det er nok den værste tanke at have. At have mistet penge er ikke så slemt som at bruge resten af sit liv på at tænke "jeg skulle havde gjort det, men nu er det for sent."

Jeg ønsker dig alt held og lykke med dine projekter.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:16

Jeg har ingen erfaring med det, men jeg så på et tidspunkt en herinde, der hed Henrik (Hansen?), som var dansker og boede i Indien eller noget i den dur. Han benyttede sig af den billige arbejdskraft og solgte webshops for omkring 4.000. Hvordan kvaliteten er, skal jeg ikke kunne sige, men mit indtryk var nu, at det var godt - trods alle tilråbene fra de danske sælgere, der ikke troede på, det var muligt.

Hvis bare du kan skrabe lidt økonomi sammen, er det altså muligt for et noget mindre beløb at få gang i det. En shop for nogle tusinde, og så kan du evt. selv lære SEO osv. - det virker til du har tiden. Hvis du virkelig brænder for det, må det være muligt. Et fritidsjob 3 gange om ugen i mange timer (afhænger selvfølgelig af hvad mange timer er, og hvad lønnen er) burde vel næsten bringe det nødvendige til en webshop i den prisklasse hjem på 1-2 måneder.

Selvfølgelig er det ikke en webshop lavet af de førende på markedet med SEO fra Rosenstand og deMib - men det er en start. Og hvis først du har noget reelt, der har succes, er det nemmere at overbevise dine forældre om, at det er rigtigt, det du gør.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:16

Tak for du tog dig tid til at skrive!

Jeg er enig i dig, jeg syntes også selv jeg burde kunne ha rådighed over mine egne penge, og du har helt ret ang. det med forældrene! Det er også en virkelig træls følelse at sidde med, at man ikke gjorde det! Den har jeg haft flere gange nu, hvor jeg har haft en ide også 1 måned senere så er der nogle andre der har gjort det og fået succes med den! Det er så voldsomt irriterende! Men det er bare op på hesten igen! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Se den: http://www.ted.com/talks/larry_smith_why_you_will_fail_to_have_a_great_career.html

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 01:07

Mads min ven.

Jeg har muligvis et job til dig indenfor de næste 3 månender.

Du har mig jo på skype, så lade os tage snakken der :)

Tilbage er der kun at sige: Giv Aldrig Op!

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:15
Så frem du generellt har svært ved at få nogen med på ideen så ska du måske tænke over hvordan du presentere ideen.

Du må regne med at du kommer at møde folk som ikke lige med det samme hopper det du har, men stiller kritiske spørsmål osv..

Det kan feks være investorerer.

Og det handler ligeledes om at vælge sine kampe.
Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 04:05

Skriv lige pb, jeg har måske en idé...
Men skriv også gerne til os alle hvad det egentlig er du vil beskæftige dig med... Synes ikke rigtigt at det fremgår ret tydeligt.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:12

I har alle sammen ret!
Tak for de mails og PB's jeg har fået, men Kristian det siger vi! :)

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 08:05

Hej

Jeg bruger kun opensource webshops jeg har bla lavet www.rtgdata.dk og www.mytassimo.dk ved hjælp at opensource shoppen OpenCart

det er et fantastisk system med integreret ewire og paypal og udgiften var et engangsbeløb på 400 til ewire (for at modtage dankort) + 39kr pr. mdr. for webhotellerne + domæner

så det kan gøres for langt under 10K

Mvh Rene G.
RTG DATA

progu:

Hej Mads.

Hvorfor ikke benytte open source webshop's?
Så kan du starte op meget billigere, det kunne f.eks. være Prestashop, Magento eller andet.

Vil mene du sagtens kan være kørende inkl. det første års hosting osv. for omkring 10.000,- hvis ikke billigere.

Det var bare en tanke herfra.

Dbh.
Mads Hvejsel
http://produkt-guiden.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)