Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

API - Se flere netværks indtjening

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har førhen set nogle sider der tilbød et API, så man kunne se sin indtjening fra flere affiliate netværk på en gang via blot ET login.

Livecounter.dk kender jeg til, men har stødt på en anden jeg synes var mere relevant for mig, i og med den også understøttede nogle flere netværk.

Efter længere søgen på google, kunne jeg stadig ikke finde siden. (Den er dansk)

Nogen der ved hvilken side jeg har i tankerne?

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det ja!

Jeg takker og bukker! 

 

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Fra  ElearningKonsulent.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger StatsRemote.com. Den understøtter alle programmer jeg har hørt om, og hvis der mangler en, sender du bare en mail og den bliver tilføjet med det sammen.

Holder også øje med mediascript.dk og ser hvordan det udvikle sig.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Vinke:

Jeg bruger StatsRemote.com. Den understøtter alle programmer jeg har hørt om, og hvis der mangler en, sender du bare en mail og den bliver tilføjet med det sammen.

Holder også øje med mediascript.dk og ser hvordan det udvikle sig.

StatsRemote.com ser interessant ud - ved du om den løbende opdatere indtjeningen eller den er xx timer bagud?

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Fra  ElearningKonsulent.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv indstille opdateringsfrekvens, dog min. hver 15. minut.

Eneste ulemp er at man ikke kan se indtjening pr. program; kun pr. affiliate netværk. Der findes andre programmer som kan det, men de har ikke alle de små danske niche-affiliate netværker med, så de er kun interessante hvis man kun køre med de store internationale (usa) affiliate netværker.

Det gode med Statsremote er at supporten er lynhurtig til at tilføje programmer. For en af mine sites har jeg har f.eks. en ekslusiv affiliate aftale som kører på virksomhedens egne affiliate scripts. Statsremote kan logge på deres private affiliate software, så jeg også kan se mine stats fra dem.

Jeg kender ikke andre software som understøtte det hele.

Held og lykke med forretningen!

Erik

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet med streetremote - det er helt kanon!

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mediascript vil fra næste uge begynde at blive forbedre kontinuerligt.

Vi går efter at få alle medier ind som vi kan finde, eller bliver mindet om. Vi holder os dog til Danmark i starten, men Norden kommer i 2013.

Siden har været glemt lidt de sidste 6 måneder, og derfor går vi nu all in med idéen. Så vi håber klart på at vi i fremtiden kan komme op på niveau med Statsremote :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Mediascript vil fra næste uge begynde at blive forbedre kontinuerligt.

Vil det sige vi slipper for, at se på Mikkelsens logo og andre referencer til dem ;-)

Hvordan er udsigterne til evt. en app til telefonen?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom.

Ja de skal fjernes, og samme bliver IQmedier self.

Vi starter med at gøre siden mere mobil venlig, men vi har også tænkte os at udbygge med en app til iPhone og Andriod indenfor kort tid.

Men det vigtigste lige nu er at vi får vores basale funktioner iorden, så kommer de mere udbyggende ;)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)