|
I går var der én som fortalte mig at det ikke længere er lovligt at have en streamer i bagruden pga. udsynet.. Vedkommende, som fortalte mig det, kan godt lave en del fis, så jeg vil da lige høre jer om I har hørt om det virkelig passer ??? |
Streamer i bagruden er ulovligt?
|
http://www.fstyr.dk/sw126404.asp http://www.fdm.dk/public/nyheder/biler/Bilen+til+daglig/2007/streamerforbud.htm Hvis den f.eks. sidder så du ikke kan se den for dine nakkestøtter bør det ikke være noget problem. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Hej Majbrit, Sponsorcar har haft en korrespondance med de bestemmende i denne sag, du kan læse udfaldet her: |
|
Hvis den generer dit udsyn, så må den ikke sidde der. Men jeg vil så også sige at jeg generelt er modtstander af disse bagrudestreamere og vi plejer også altid at advare kunderne imod at sætte dem på baggruden - også før loven trådte i kraft. Om vinteren risikerer man at ødelægge streameren når man skal skrabe is af bilen. Og når det regner og man bruger bagrudeviskeren, så vil man med tiden enten ødelægge streameren eller selve viskerbladet - eller med lidt held begge dele. Sæt i stedet streameren på kofangeren eller direkte på lakken. Men vær opmærksom på om folien kan skade lakkens overflade. Nogle af de avancerde og mere "kradse" folier kan godt ødelægge overfladen hvis de ikke taget rigtigt af igen. Endvidere vil man også kunne opleve at selve lakken falmer med tiden over hele bilen, men ikke dér hvor folien har siddet og blokeret for lyset. |
|
Jamen så siger jeg mange tak og selvom min ikke er af de største, så må jeg vel hellere igang med skraberen.. Min sidder dog indvendigt, -og det var et pokkers bøvl at få den klistret på, for der er ikke meget plads på hattehylden, når man skal ligge der og klistre lige på |
Så kan det jo undre mig, at det er tilladt med kæmpe-spoilere på diverse brian-biler... ![]() |
|
Hold lige øje med om du har varmetråde siddende på bagsiden af ruden dér hvor du har folien siddende. Og lad være med at bruge en skraber på en bilrude - du risikerer at ridse den. Tag i stedet din hårtørre (alle kvinder har vel sådan en?) og varm folien op til imelem 40 og 50 grader - du skal kunne røre ved den uden at det gør av. Så kan du stille og roligt løsne den i den ene side med en negl og så ellers roligt hive i den imens du stille og roligt varmer. Hvis det er for varmt til at du kan holde ud at hive i folien, så varmer du den for meget op. Det samme gælder hvis den begynder at blive lidt ligesom tyggummi. |
|
Så kan det jo undre mig, at det er tilladt med kæmpe-spoilere på diverse brian-biler... ![]() Ejj.. Spoileren er selvfølgelig undtaget, fordi det i virkeligheden er en sikkerhedsforanstaltning, der skal skabe down force og derved forhindre bilen i at lette i mere eller mindre ekstreme situationer, som der så ofte opstår på margueritruten.. |
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
|
Men husk nu før i alle sammen piller jeres reklamer af bilen. .At det er kun på en hvidplade bil reglerne gælder. MVH: André. |
Så er det, jeg kommer til at tænke på Darwin-prisen (prisen til den idiot, der har slået sig selv ihjel på den mest absurde måde). ![]() Der var engang en gut, der havde fastgjort en raketmotor på taget af sin bil, og resultatet deraf blev, at han hamrede ind i en bjergside nogle meter over jorden... Men han skulle måske bare have monteret en større spoiler? Man kunne se, hvordan han efter et stykke tid havde vurderet, at det ville gå galt – og så havde han forsøgt at bremse... Efter et stykke fede, sorte bremsespor hører disse pludselig op, hvor bilen sandsynligvis er lettet fra jorden ![]() |
Bliv gratis medlem
Nå, men tak også for tippet Jesper om at sætte den på kofangeren, men ser man den der ??? Nå, men så må jeg vel igang og dernæst få en ny lavet...

.