Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streamer i bagruden er ulovligt?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper, mange tak for rådet.. Jeg var ellers ved at finde skraberen frem (den man bruger til glaskeramiske kogeplader), men nu tager jeg min gode gamle hårtørrer og forsøger mig.. Har tjekket at streameren ikke sidder på varmetrådene.. Den sidder allernederst i bagruden og generer faktisk overhovedet ikke udsynet (ikke mit ihvertfald, men måske politiets ) Men jeg vil hellere være på den sikre side, så den ryger af... Så kan jeg jo også få en helt ny

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:48
Hvis dette er rigtigt, så har vi en lovgivning som modsiger sig selv.

For et par år siden blev loven omkring toning af de 3 bagerste ruder ændret således at du kan tone dem så meget som du vil. Ja du kan male dem i din bils farve hvis du synes det er sjovt. Men hvis lysgennemgangen er under 70% så SKAL din bil være udstyret med et højre sidespejl. Hvilket stort set alle biler er udstyret med.

Altså, hvis du så har en streemer som spærre for dit udsyn, så skal din bil være udstyret med et sidespejl i højre side..

Prøv evt at ringe til synshallen inden du begynder at pille den af.

MVH

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:56

Så er det, jeg kommer til at tænke på Darwin-prisen (prisen til den idiot, der har slået sig selv ihjel på den mest absurde måde).

Der var engang en gut, der havde fastgjort en raketmotor på taget af sin bil, og resultatet deraf blev, at han hamrede ind i en bjergside nogle meter over jorden... Men han skulle måske bare have monteret en større spoiler?

Man kunne se, hvordan han efter et stykke tid havde vurderet, at det ville gå galt – og så havde han forsøgt at bremse... Efter et stykke fede, sorte bremsespor hører disse pludselig op, hvor bilen sandsynligvis er lettet fra jorden

-Det er skam også sket et par gange i Le Mans: http://youtube.com/watch?v=o-YBajPs9N4
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:07
Istedet for det med kofangeren, kan man så ikke sætte kæmpespoileren på, og så klistre streameren på den ;-)
Eller hvad hvis man monterer et par campingvognsspejle?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)