|
Fair nok.......men det skal stadig ikke kun foregå i DK 

Men stadig ingen svar på mine spørgsmål

Never mind.........
|
Fair nok.......men det skal stadig ikke kun foregå i DK ![]() Men stadig ingen svar på mine spørgsmål ![]() Never mind......... |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
|
Jeg må indrømme at Jesper har ret, jeg har selv været sælger i 6år og haft mit eget konsulent firma. En løsning på 50% i provision lyder naturligvis dejligt, men på et nyt produkt er det ikke super lækkert. Jeg er PT. igang med at kigge efter nyt job som fuldtidssælger, da jeg flytter til kbh. og det ikke er muligt at arbejde for mit nuværende firma i kbh. Men jeg ville ALDRIG tage imod ren provision til at starte med, kun hvis det var en af de produkter jeg tidligere har solgt og som jeg vidste kunne sælge. så overvej en fastløn, om ikke andet så til at starte med også giv det som en gulerod at hvis sælgeren kan sælge, kan han vælge 50%. |
Mørch
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at nogle ikke ville tage et rent provisionsjob, men da jeg allerede har haft 3 henvendelser herindefra, fra folk som er interesseret på et eller andet niveau, vil jeg da ikke anse det for at være 100% umuligt. MørcH: Hvad har du solgt? (Bare alm. interesse) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)