Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Outlet er nu i beta - Prøv nu!

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter Martin Thorborg: Uha det var mange spørgsmål :-)

Ja spørgsmålene vælter frem når først man lukker op for posen )

Auktionen kan du starte når det passer dig, så det er ikke noget problem. Prøv at gå ind og lav en profil og sæt nogle varer til salg, så er der meget der giver sig selv.

Er netop i gang med at oprette en vare … så her kommer mit første konkrete ønske:
Når jeg er i gang med at oprette en vare støder jeg på ord, ud for felter som jeg skal udfylde, som jeg ikke kender betydningen af … Det ville være super hvis jeg kunne klikke på ordet/feltet og få en forklaring på hvad det er jeg skal gøre … hvad det betyder.

Du kan sagtens se en forretning uden at være logget ind, se blot her:
http://outlet.amino.dk/outlet/storecatalog.asp?userid=4

Nå for fitens knast, er det en butik … he he … det havde jeg ikke set ;o) skal lige lærer at navigerer i det nye system.

Det er korrekt at man skal være logget ind for at tippe en ven, det er nok for at man ikke skal bruge det til spam.

Prisen har jeg ikke tænkt over endnu. Det skal helt klart være sådan at ALLE kan være med. Det kan være det bliver gratis at sælge, mens det koster lidt at have en butik. Det kan være at det er gratis at have en butik med f.eks. 10 varer, mens adgang til at sælge flere end 10 på en gang koster lidt. Så for at sige det ærligt, så aner jeg det ikke. Men ALLE skal kunne være med.

Det glæder mig at du tænker os alle ind.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:54
Man kunne måske gøre, så sælger skal vælge, om kunderne skal have cvr eller ej?

Men det er nok ikke en af de ting du kan gå ind og ændre i systemet...

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 09:53
Så har jeg også leget lidt på Amino outlet beta.

Det skal nok blive godt. Specielt når det kommer på dansk. Men det er vel først når vi går rigtig i gang at vi prøver på dansk, eller hva`?

Jeg stemmer for at man skal have et SE nummer.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:32
Lige en lille biting, så er afsenderen på tilmeldingsmailen auktion(a)amino.dk - burde den ikke være outlet(a)amino.dk?

Endelig kunne det også være rart med et RSS-feed, så man løbende kan følge med i varer til salg, uden at skulle omkring siden hele tiden.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:28
Jeg fik en sjov lille fejl da jeg prøvede at byde på en af de rigtige auktioner...
Jeg bød 400,- hvilket straks blev overbudt, bød derefter 500,- hvilket jeg ikke kunne få lov til... fik en programfejl
Prøvede så at byde et endnu højere beløb og det kunne jeg godt.
Har sendt fejlen direkte til auktion@amino.dk (tror jeg det var...)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:57

Tak for alle jeres ideer og fejlbeskrivelser, vi retter på livet løs.

Der er nu lavet en testkategori hvor man leger, resten kører som en rigtig auktion og det går da helt fint :-)

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:12
Blev lige overbudt på en vare og fik en mail om det. Meget fint, men det irriterede mig at der ikke var et link jeg kunne klikke på så jeg kunne komme ind og overbyde...
Der var faktisk ikke engang et link til siden, så nu skal jeg til at indtaste det i min browser og lur mig om jeg så kan huske om den hedder outlet.amino.dk, auktion.amino.dk eller noget helt andet :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:53
Der er én eller anden thorborg, der bliver ved med at byde på min auktion.
Kommer der en guideline til, hvordan man får flest muligt besøgende over på sin egen side. Jeg har ikke forsket grundigt i det, men jeg kan ikke helt se det.

mvh Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:57
Dato: 07-06-2007 21:12:00 Forfatter: Nicolai Lønne Blev lige overbudt på en vare og fik en mail om det. Meget fint, men det irriterede mig at der ikke var et link jeg kunne klikke på så jeg kunne komme ind og overbyde...
Der var faktisk ikke engang et link til siden, så nu skal jeg til at indtaste det i min browser og lur mig om jeg så kan huske om den hedder outlet.amino.dk, auktion.amino.dk eller noget helt andet :-)

God pointe, det er nu rettet.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:59

Dato: 07-06-2007 21:53:14 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Der er én eller anden thorborg, der bliver ved med at byde på min auktion.
Kommer der en guideline til, hvordan man får flest muligt besøgende over på sin egen side. Jeg har ikke forsket grundigt i det, men jeg kan ikke helt se det.

mvh Hans

Jeg har heller ikke helt styr på det, men jeg arbejder på at finde ud af det hele.
Når jeg sætter den rigtigt live om ca. 1 måned, så vil jeg bruge et pænt beløb på at markedsføre den over for køberne, så der skal nok ske noget.

Dbh Martin

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)