Når man klikker på en Store - f.eks. min - kommer man til et grimt og rodet billede, hvis eneste egentlige indhold er den givne Stores aktive auktioner. Det ville være mere attraktivt, hvis man fik Store-forsiden først og under den en oplistning af auktioner. Bliver der en mulighed for brugerkarakterer til Stores og andre sælgere? Det kunne være ret fint at vide, om ham Thorborg er et ordentligt menneske, før man byder på hans bog. ![]() Lige nu har vi vist alle valgt alle de skægge muligheder for fremhævning til. Måske var det en idé, hvis det kostede noget at blive fremhævet, således at man rent faktisk var FREMHÆVET og ikke blot fremhævet. mvh Hans |
Dato: 07-06-2007 22:12:24 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers KommunikationNår man klikker på en Store - f.eks. min - kommer man til et grimt og rodet billede, hvis eneste egentlige indhold er den givne Stores aktive auktioner. Det ville være mere attraktivt, hvis man fik Store-forsiden først og under den en oplistning af auktioner.Bliver der en mulighed for brugerkarakterer til Stores og andre sælgere? Det kunne være ret fint at vide, om ham Thorborg er et ordentligt menneske, før man byder på hans bog.
Lige nu har vi vist alle valgt alle de skægge muligheder for fremhævning til. Måske var det en idé, hvis det kostede noget at blive fremhævet, således at man rent faktisk var FREMHÆVET og ikke blot fremhævet.mvh Hans
Jeg er helt enig, "Storen" er ikke så pæn, men mon ikke den kan fixes op. Det vil jeg prøve at forbedre.
Brugerkarakterer er der allerede, men der skal lige afsluttes nogle auktioner før de kan ses.
En af mine tanker er at gøre basisauktionen gratis og så tage penge for evt. fremhævede annoncer. Ellers bliver det som du nævner lidt tivoliagtigt.
Dbh Martin