|
De er ideelle til fødselsdage hehe :) |
Ja nogle fede ure, men det kunne være rart med et billede hvor uret vises på en arm. På den måde kan man lettere se hvor stort det er :)
Venlig hilsen
Rasmus Damkjær
Debat
|
De er ideelle til fødselsdage hehe :) |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
|
Ja nogle fede ure, men det kunne være rart med et billede hvor uret vises på en arm. På den måde kan man lettere se hvor stort det er :) Venlig hilsen Rasmus Damkjær |
Stifter Londonstudenthome.com og Berthu & Co
|
Det har du fuldstændig ret i Rasmus, det må vi hellere til at få lavet :) |
|
Hvad ville i sige til en video der demonstrerede uret? |
|
Ingen der har feedback til om en video af de mekaniske ure ville være cool? |
|
Hej Eyki.dk ville nu hellere se uret på en arm med en fed skjorte eller lign ! Bare min personlige mening -------------------------- overvejer selv at købe en af dine ure, men grunden til jeg ikke har gjort det endnu er fordi jeg personligt , ikke kan finde ud af pris/kvalitet hænger sammen , forståes på denne måde , at jeg synes mange af dine ure er VIRKELIG flotte/stilet , men jeg taber lidt focus, fordi din pris kun er SMÅ 599 ,- ( det jeg har kigget meget på )
lille sidespring :) |
|
Jeg tror en lille video kunne være meget fin, men så er det nok mest henvendt til promovering - som brug af virale reklamer fx, som folk viser på deres hjemmesider osv. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
|
I kunne sagtens også tilbyde en video, men jeg synes helt klart at et billede med uret på en arm ville være at foretrække. |
Stifter Londonstudenthome.com og Berthu & Co
Kvaliten er god på vores ure, vi ville aldrig sælge noget der ikke var iorden. Så du kan roligt bestille ved os :) |
Jamen så vil jeg da ikke udelukke det :) Ville være dejligt at se / røre lidt .. God service Marttin
|