Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en SEO strategi?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt jeg skal skære det ud for dig.

Du skriver: Som jeg allerede har skrevet så er seo, optimering til søgemaskiner, ikke til mennesker.

Demib skriver; Det er ikke korrekt.

Og det er det heller ikke!!!

Mikkel har ikke skrevet andet.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I Love SEO:
Jeg kan da garanterer dig at demib tænker mere på google end på brugeren når han prøver at få en god placering på et keyword

Jeg synes du skal afholde dig fra at udtale dig om, eller fortolke hvad jeg garanterer eller ikke garanterer, når du så åbenlyst ikke har forstået det. Hold dig til at sige hvad du selv mener.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

I Love SEO:
Jeg kan da garanterer dig at demib tænker mere på google end på brugeren når han prøver at få en god placering på et keyword

Jeg synes du skal afholde dig fra at udtale dig om, eller fortolke hvad jeg garanterer eller ikke garanterer, når du så åbenlyst ikke har forstået det. Hold dig til at sige hvad du selv mener.

Ved du hvad så syntes jeg du skal svare på tiltale når du først går frem og siger at folk tager fejl, men bagefter ikke vil bakke det op med yderligere udtalelser.

Du kan jo starte på at svare på mit spørgsmål om hvorvidt det er muligt at komme til tops på google uden at tage nogen som helst hensyn til brugeren. Så ved vi jo hvor meget hold er er i dine beskyldninger om min manglende viden.

Før du gør det så syntes jeg egentlig bare du skal blande dig uden om hvilke garantier jeg giver, og ikke giver.

Du ved godt at du ikke kan komme med en sådan udtalelse fordi jeg har ret. Og jeg ved at hvis det kom til stykket så kunne jeg nok godt dokumenterer at du bruger mere energi på optimering til google end du gør til kunder, hvilket ville give mig ret igen.

Så pas du bare dig selv, og stå ved dine udtalelser før du beder andre om at gøre det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30

Hej  I love SEO

Har du selv en hjemmeside ??? og hvad hedder den ??

/Nikolas D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35

www.seo-danmark.dk:

Hej  I love SEO

/Nikolas D

Nej ingen hjemmeside. Jeg sælger ikke seo, men vil gerne vove pelsen og sige min viden strækker sig langt videre end flere af de personer herinde som sælger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42

I Love SEO:
Jeg gider egentlig ikke fortsæte denne diskussion da jeg kan se du bare gerne vil have det sidste ord, så jeg stopper den bare her.

Det var sjovt at du lige nævnte det..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

anonym bla bla bla bla bla

Tilgengæld tør andre stå ved navn, erfaringer og virksomheder inden de begynder at kæfte op om hvor stor deres tissemand er.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47

Boysen:

anonym bla bla bla bla bla

Tilgengæld tør andre stå ved navn, erfaringer og virksomheder inden de begynder at kæfte op om hvor stor deres tissemand er.

Jeg er ikke herinde for at sælge noget, og ønsker ikke at arbejde med seo. jeg deler dog gerne min viden og deltager i debatter. Kan egentlig ikke se noget forkert i det, og det at være lidt aktiv omkring min hobby igennem de sidste ret mange år.

så vil jeg lade alle de såkaldte eksperter rende rundt og pumpe sig op med deres mange twitter followers og store hjemmesider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49

I Love SEO:

www.seo-danmark.dk:

Hej  I love SEO

/Nikolas D

Nej ingen hjemmeside. Jeg sælger ikke seo, men vil gerne vove pelsen og sige min viden strækker sig langt videre end flere af de personer herinde som sælger.

jeg forstå godt hvad du siger og jeg tror på dig -    men du må jo tænke på at Mikkel deMib og Thomas Rosenstand  har skrevet bøger om SEO  

Jeg kan sku ikke skrive en bog  og gider heller ikke gøre det       kan du det da  ???  de har også websites/blogs om SEO

Kan du kode og sætte webserver op -   nu tænker jeg på apache webserver

/Nikolas D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Nu har jeg fuldt rent intentsivt med i alt hvad der hedder seo i lidt over 7 år. Jeg læser dagligt alle de rigtige blogs og debater. følger de rigtige på twitter, og deltager gerne i seo konferencer i london med mellemrum. Jeg bruger flere tusinde kroner om året på at købe mig adgang til software og video indhold som giver mig mere viden, og hvis jeg ville turde jeg uden tøven godt gå frem og starte et seo firma. 80% af dem der herinde sælger seo, har jo kun lige lært det mest basale i løbet af de sidste 1-2 år

Jeg kunne da godt skrive en bog hvor jeg virkelig gik i dybden, og hvis jeg skal være ærlig så syntes jeg faktisk ikke de dansker bøger der findes giver meget i forhold til strategi som denne tråd jo handler om.

Kort sagt så gider jeg bare ikke arbejde med seo. Jeg har det som en seriøs hobby, og der vil jeg gerne holde det. Jeg vil dog gerne bruge lidt tid på at dele min viden, og på at deltage i debatter som denne.

Det er bare lidt trist at man som ny i klassen her på amino skal angribes på den måde. Specielt når de såkaldt store eksperter (demib) ikke vil gå mere i dybden med sine svar for at dokumenterer dem, men blot kaster beskyldninger og fakta ud som egentlig ikke holder 100% vand

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)