Nu har jeg fuldt rent intentsivt med i alt hvad der hedder seo i lidt over 7 år. Jeg læser dagligt alle de rigtige blogs og debater. følger de rigtige på twitter, og deltager gerne i seo konferencer i london med mellemrum. Jeg bruger flere tusinde kroner om året på at købe mig adgang til software og video indhold som giver mig mere viden, og hvis jeg ville turde jeg uden tøven godt gå frem og starte et seo firma. 80% af dem der herinde sælger seo, har jo kun lige lært det mest basale i løbet af de sidste 1-2 år
Jeg kunne da godt skrive en bog hvor jeg virkelig gik i dybden, og hvis jeg skal være ærlig så syntes jeg faktisk ikke de dansker bøger der findes giver meget i forhold til strategi som denne tråd jo handler om.
Kort sagt så gider jeg bare ikke arbejde med seo. Jeg har det som en seriøs hobby, og der vil jeg gerne holde det. Jeg vil dog gerne bruge lidt tid på at dele min viden, og på at deltage i debatter som denne.
Det er bare lidt trist at man som ny i klassen her på amino skal angribes på den måde. Specielt når de såkaldt store eksperter (demib) ikke vil gå mere i dybden med sine svar for at dokumenterer dem, men blot kaster beskyldninger og fakta ud som egentlig ikke holder 100% vand