Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en SEO strategi?

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I Love SEO:

Jeg snakker ikke på et eneste tidspunkt i mit svar om hvor vigtigt seo er, eller at det er noget man skal gøre før andre ting.

Det jeg siger er at mange af dem der TROR, de har en seo strategi, slet ikke har det. Hvis folk tror de har en strategi, så betyder det de har valgt at lave seo, og så kan man jo lige så godt gøre det ordenligt ik Wink

Du du snakker om er en helt anden diskussion om et helt andet emne.

seo strategi er da også at have styr på sin forretning , det giver større gevinst med glade kunder de både linker mere gerne til en og de anbefaler en så det er klart en seo strategi at få tilfredse kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

seo er en forkortelse af "search engine optimization"

Altså optimering til søgemaskiner, ikke optimering til kunder. Det er en helt anden form for optimering der blandt andet kan gå under navnet conversion optimization eller usability optimization.

Igen så snakker du om noget helt andet end det jeg skrev om.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:00

I Love SEO:

Altså optimering til søgemaskiner, ikke optimering til kunder. Det er en helt anden form for optimering der blandt andet kan gå under navnet conversion optimization eller usability optimization.

yes seo er optimere ens side og jo flere tilfredse kunder jo flere kunder linker til en , jeg snakker om seo strategier, jeg er derved uenig med dig at det ikke gælder om at få kunder til at linke til en

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

I Love SEO:

yes seo er optimere ens side og jo flere tilfredse kunder jo flere kunder linker til en , jeg snakker om seo strategier, jeg er derved uenig med dig at det ikke gælder om få kunder til linke til en

Ja du kan godt have en strategi hvor planen er at få dine kunder til at linke til dig, men det var ikke det du startede med at sige. Du har blot rettet dit svar til efter min kritik. Desuden er det en ekstremt tynd seo strategi blot at give folk en god oplevelse på ens side. Så tynd at jeg næsten ikke vil kalde det strategi. Desuden så burde det vel være et grundlæggende fundament at folk har en god oplevelse i en butik uanset om der er tænkt seo eller ej.

Jeg gider egentlig ikke fortsæte denne diskussion da jeg kan se du bare gerne vil have det sidste ord, så jeg stopper den bare her.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:05

Hvor vil man hen med denne tråd?

Det er jo ikke alle websites der behøves at blive fundet på vigtige søgeord. F.eks mange el firmaer.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:06

I Love SEO:
Desuden er det en ekstremt tynd seo strategi blot at give folk en god oplevelse på ens side.

Brugeroplevelse er da en stor del af seo.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:07

I Love SEO:

Mikael christiansen:

I Love SEO:

yes seo er optimere ens side og jo flere tilfredse kunder jo flere kunder linker til en , jeg snakker om seo strategier, jeg er derved uenig med dig at det ikke gælder om få kunder til linke til en

Ja du kan godt have en strategi hvor planen er at få dine kunder til at linke til dig, men det var ikke det du startede med at sige. Du har blot rettet dit svar til efter min kritik. Desuden er det en ekstremt tynd seo strategi blot at give folk en god oplevelse på ens side. Så tynd at jeg næsten ikke vil kalde det strategi. Desuden så burde det vel være et grundlæggende fundament at folk har en god oplevelse i en butik uanset om der er tænkt seo eller ej.

Jeg gider egentlig ikke fortsæte denne diskussion da jeg kan se du bare gerne vil have det sidste ord, så jeg stopper den bare her.

Nå men så var vi enig , det kan godt være det den er tynd at lave seo strategier mod at få fleste mulig tilfredse kunder, men det er de meste værdi fulde links for folk kan se det folk der anbefaler en , det har en stor betydning i seo

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

SERPNAME:

I Love SEO:
Desuden er det en ekstremt tynd seo strategi blot at give folk en god oplevelse på ens side.

Brugeroplevelse er da en stor del af seo.

Nej det er det faktisk ikke. Som jeg allerede har skrevet så er seo, optimering til søgemaskiner, ikke til mennesker. Det er naturligvis klogt at lave optimering af kunders brugeroplevelse i forbindelse med seo og det gøres ofte, men det er ikke seo.

Selfølgelig kan man argumenterer at man skal sætte sig i brugerens sind i forbindelse med nogen enkelte ting som eksempeltvis title mm, men jeg syntes der er meget langt derfra, og så til at sige optimering af brugeroplevelse er seo. Det er det ikke.

Når man laver seo så laver man ofte mange andre ting også, men fordi de oftes laves sammen med seo, så betyder det altså ikke at det rent faktisk er seo. 

Igen. seo (search engine optimization) optimering til søgemaskiner (ikke til mennesker) Hvis du gerne vil snakke konverterings optimering og brugeroplevelse kan vi godt det, men lad være at kald det seo  Wink

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:24

I Love SEO:
Igen. seo (search engine optimization) optimering til søgemaskiner (ikke til mennesker) Hvis du gerne vil snakke konverterings optimering og brugeroplevelse kan vi godt det, men lad være at kald det seo  Wink

Så det vil sige at hvis de har haft en god brugeroplevelse, og fortæller det til 50 af deres gode venner, de derved går ind på google søger efter hjemmesiden, finder den, og får den samme gode oplevelse, så ved at ens ctr stiger, så stiger ens rank ikke? Hvad vil du så kalde det?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I Love SEO:
Nej det er det faktisk ikke. Som jeg allerede har skrevet så er seo, optimering til søgemaskiner, ikke til mennesker. Det er naturligvis klogt at lave optimering af kunders brugeroplevelse i forbindelse med seo og det gøres ofte, men det er ikke seo.
Sorry, men stort set alt der har med SEO at gøre, har med brugervenlighed at gøre. Så det er da lidt noget underligt noget du skriver her. Nu nævner du selv title, hvad med hastighedsoptimering, bedre intern linkstruktur, konverteringsoptimering (som er en del af SEO da man jo ikke kun skal have brugere de skal også konvertere), bedre kode, udløbsdatoer, sprog, serverplacering og jeg kunne blive ved... alt sammen er til for brugeren hvis man tænker bare lidt over det.

MVH Kim

SEO er lig med brugervenlighed, hvilket jeg har sagt i rigtig mange år, Demib har inden for det sidste år lavet et indlæg her på amino om samme emne

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)