Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apps og reklameindtægter

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halhaard

Jeg kan godt forstår at du er forvirret og det var jeg selv inden jeg gik i gang med at undersøge tingene

Det står ikke ligefrem med info omkring apps, indtjening mv.

Jeg overvejer at lave en dansk gratis udgave med reklamer og evt en betalingsudgave. Derudover vil jeg bestemt lave en international( læs: englensk ) udgave både gratis med reklamer og betalingsudgaven.

Jeg blev rådet af min lokale app udvikler at gå efter en betalings version til en pris på 6-8 kr. og efter hans beregninger vil der være cirka 3,05 kroner pr. solgt app, så ja der skal en den apps igennem før investeringen er tjent hjem. Derudover sagde han at jeg skal tænke igennem mit forretningsplan omkring app'en dvs. det beløb det vil koste at investere samt tidshorisonten

Det kan anbefales at kontakte flere forskellige app udvikler og får deres bud på hvad det vil koste samt hvor lang tid det vil tage...Mit app er en quiz app og udfra hvad jeg har set, dvs. hvad der findes på appstore samt google play så vil mit app være noget af det bedste ment på den måde med flest spørgsmål, funktioner osv osv...

Ellers prøv at skriv til Babar som har kommenteret her i tråden, det er en erfaren herre 

Ellers skriv til mig og jeg vil hjælpe dig bedst muligt

Hvor er du fra i landet?

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@halhaard du skal være velkommen til at kigge forbi vores kontor i kbh city. Så giver jeg kaffe ;-) ellers ring. Jeg har altid 5 min til at hjælpe.

Mvh
Babar

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Info Elvis, nu kommer der guldkorn på bordet og jeg suger til mig. Tror måske også at jeg skal overveje betalingsvejen istedet for gratis versionen. Jeg tænker bare at det vil være langt flere kunder og clicks ved gratis versionen end ved betalingsappen. Hvor meget regner du med at det kommer til at koste at udvikle din app? Og satser du både på Apple, androide og Nokia-systemet eller bare et?

Barbar, lyder meget spændende og jeg vil gerne tage dig på ordet. Jeg bor i Vestjylland og er derfor ikke lige i nabolaget, men vil gerne ringe og forstyrre dig 5 min. Noget tidspunkt der er bedre end andre?

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Halhaard:

Tror måske også at jeg skal overveje betalingsvejen istedet for gratis versionen. Jeg tænker bare at det vil være langt flere kunder og clicks ved gratis versionen end ved betalingsappen.

Nu kender jeg ikke de specifikke features men man kan jo også overveje en gratis version, hvor man bruger Iap betaling. På den måde kan man fastholde gratis trafikken og tilbyde ekstra funktioner ved at man betaler - så slipper man for at lave 2 apps. 

Halhaard:


Barbar, lyder meget spændende og jeg vil gerne tage dig på ordet. Jeg bor i Vestjylland og er derfor ikke lige i nabolaget, men vil gerne ringe og forstyrre dig 5 min. Noget tidspunkt der er bedre end andre?

send en pm så finder vi ud af det. :-)

mvh

Babar

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halhaard,

Ja husk ikke at offentliggøre, hvordan App virker, da den - i så fald - ville forhindre en efterfølgende patering af din software opfindelse, da et af kravene til et patent er at opfindelsen ikke er set før, det vi kalder at udvise nyhed.

Se mere om apps, opfindelser og patenter på www.eneret.dk

mvh.

Mogens Ludvigsen, LudvigsenPatent.

 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)