Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så har jeg igen tjent mange penge - til andre

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg igen tjent penge til flere selskaber - alene på min begejstring og min glæde ved deres produkter og ydelser. Jeg får bare ikke en klejne for den ydelse jeg har lavet. Den kunde jeg har skabt.

Idag gjorde jeg igen reklame for et Apple produkt - i en Føtex butik.

Hverken Apple eller Føtex sender mig 10-20% på den anbefaling... de sender mig heller ikke en gentagen bonuscheck for hvergang den kunde som nu er blevet deres tilkøber andre produkter eller ydelser i slipstrømmen på - i dette tilfælde - den iPad.

DERFOR er jeg en del af Network Marketing branchen. Her opstår ægte passiv indtægt - fra gentagen begejstring for givne produkter og ydelser. Den passive indtægt som rigtig mange iværksættere søger gennem at skabe en stabil forretning - og ofte søger mod i "affiliate-løsninger".

Jeg har et par ord med på vejen i denne video...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg kan sku godt lide dine video-indlæg. Så behøver jeg vidst ikke tilføje mere :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin lille video! :-)

Hvis man skal gøre hverdagens flinkhed og informations-uddeling op i penge, så kan det vist bedst svare sig at være et tavst, dumt svin! ;-)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt indlæg Lasse,

Er jeg forstår din pointe, og tog den op for en del år siden, og så kan du nok regne resten ud selv :) ...  network er teamwork og på sigt, så er det også alt muligt andet godt...

NWM Hilsner herfra.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke også han havde købt produktet, hvis han havde fået vejledning af en af dem der får penge fra Apple. (I form af avance) Nemlig den ansatte i Føtex ;)

Det ville godt nok blive surt at gå i føtex, hvis alle pludselig kunne rende rundt og "anbefale" ting mod at få penge for det.

Men det er også bare min mening :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil altid anbefale gode ting om det er MLM hvilken som helst måde det næsten sælges på , derved  bare produktet er godt og en god pris  sælger det  godt , men i alt en super video Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår pointen, og er som sådan ikke uenig.

Et interessant spørgsmål kunne være: Ville Apple produkter i almindelighed, og iPhone / iPad i særdeleshed, være samme store salgssucces hvis de i stedet var blevet markedsført og solgt gennem MLM kanalerne?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
igang:

Jeg forstår pointen, og er som sådan ikke uenig.


Et interessant spørgsmål kunne være: Ville Apple produkter i almindelighed, og iPhone / iPad i særdeleshed, være samme store salgssucces hvis de i stedet var blevet markedsført og solgt gennem MLM kanalerne?



Produkter som eks. iPad er som udgangspunkt ikke interessante nok i MLM sammenhæng. Det skyldes at forcen og det absolut mest interessante i en MLM forretning er gentagen passiv indtægt fra gentagen forbrug og genkøb.

Så produkter der kun handles een gang (eller med alt for lang 'levetid') er nærmest fuldstændig uinteressante.

Men, i netop Apple sammenhæng vil den passiv indtægtsmulighed så tilgengæld være semi interessant ift. de mange andre produkter som Apple har i deres pipeline.

En procentdel for hver gang der bliver handlet for 6 kroners apps er heller ikke isoleret set ret mange bas-ører i.

Min pointe er blot, at jeg som Networker bliver betalt så længe der omsættes givne produkter baseret på min oprindelige anbefaling. Det gør jeg ikke når jeg blære mig med fortræffelighederne ved ar eje en iPad...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)