Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger svar på spørgsmål angående barsel, egen virksomhed samt lønmodtager

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Som overskriften siger har jeg nogle spørgsmål angående barsel samtidig med at jeg har egen virksomhed og stadig er lønmodtager. Jeg kan jo se at jeg ikke må have firmaet imens jeg er på barsel. Det er heldigvis ikke noget problem da min mand deltager ligeså meget i alt med firmaet som jeg selv gør. Så det skal jo selvfølgelig bare over og stå i hans navn, og så klarer han skærene mens jeg passer den lille. Men hvornår er det en god ide at gøre det, altså "gi ham" firmaet ? Før man bliver gravid ? eller bare før termin ?

Samtidig har jeg et lidt mere kringlet spørgsmål. Jeg har en facebook side som jeg bruger i forbindelse med shoppen. Men samtidig er det også en fritids/hobby side hvor jeg viser mine egne hjemme bagte kreationer, kommer med opskrifter, tips til at pynte cupcakes samt meget meget mere. Men den bliver også brugt til at fremvise for eks. nye produkter på shoppen. Kan man skelne mellem hobby og firma ? Altså hvis jeg bager lidt mens jeg er på barsel, hvilket muligvis vil ske;), er det så okay at vise det på facebook siden ?. Hvis min mand så sørger for firma delen på facebook siden. Jeg er godt klar over at det er en meget hårfin grænse vi snakker om her, men det er netop derfor jeg spørger. Jeg ved simpel hen ikke hvor jeg ellers skal stille det spørgsmål.

Jeg håber nogen kan hjælpe eller evt. fortælle mig hvor jeg kan stille det her sidste spørgsmål omkring facebook siden.

Annette

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)