Jeg er (også) formand for en forening, som laver større og mindre arrangementer for medlemmer og eksterne. Det kan fx være heldagsseminarer med 100 deltagere, hvor alle eksterne betaler (i størrelsesordenen 500 kr) for deltagelsen, og det er typisk et firma, der betaler, altså per faktura.
Arrangementerne hviler primært på frivilligt arbejde, så det gælder om at minimere administrationen. Findes der et billigt system, som selv kan holde styr på indbetalingerne? Eller kan man - billigt - købe en sådan sekretariatsfunktion ude i byen?
Jeg vil anbefale dig at tage et kig på klubmodul.dk. De har netop den løsning du er ude efter. eventdelen af løsningen bliver brugt utroligt meget. Både med og uden betalinger.
Hvis du ønsker yderligere information vil jeg med glæde hjælpe dig.
Men klubmodul sidder ved telefonerne fra 0830 imorgen på kontoret.
Mvh Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Jeg vil helt sikkert anbefale clubcommander.com, det er et dansk system som er utroligt overskueligt at bruge, og hvor man betaler pr. transaktion, altså inden udgifter hvis der er en periode uden arrangementer.
Drengene der laver kan desuden tilpasse systemet en smule efter behov :)
Jeg kan hvert fald tilbyde dig billigt sekretariatshjælp hvis det skulle have interesse! På den måde slipper du for at ændre alle jeres systemer - jeg skal blot sættes ind i tingene og så ordner jeg det for jer..
Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!
Hvis det er interessant kan jeg give dig en 7 dages gratis demo periode så du kan kigge lidt nærmere på systemet. Kontakt mig på thomas@nemtilemld.dk hvis ønsker en demo adgang.
Vores pris er fast uanset hvor mange arrangementer og tilmeldinger du kører igennem. Betalingskortgebyret betales af deltager.