Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra bladet annocer om køb af kvinder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 108
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad syns i selv om at ekstra bladet har de annocer syns i de skal være der eller skal det fjernes.

Så det i tvet igår og fandt det meget spænde kan ikke selv finde ud af om det er noget man skal ignorere og lade det blive eller om det skal væk.

Hvad er jeres mening. 

Syns det kunne være sjovt og høre folks mening om det.

Hvis ikke syns det skal være her skal jeg med glæde for det fjernet.

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:38

Uden at forholde mig til, om prostitution skal være lovligt eller ej, så synes jeg det ville være meget besynderligt, hvis det blev ulovligt for de prostituerede at annoncere, så længe prostitution er lovligt. Det kan jeg simpelthen ikke se logikken i.

Hvis prostitution blev ulovligt, så skulle al annoncering selvfølgelig også være ulovligt. Men hvis nogen ønsker at leve af at være (lovlig) prostitueret, så skal de da have lov til at finde kunder.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:45

Ja, selvfølgelig skal sexarbejdere kunne annoncere, ligesom alle andre forretningsdrivende også kan i et frit land. De burde også have lov til at kunne leje lokaler, men det forbyder loven underligt nok!

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Prostitution er som jeg ser det noget trist noget, hvor baade dem der er noed til at koebe og dem der er noed til at saelge er ofre. Men saa laenge det er lovligt i Danmark skal man naturligvis have lov til at annoncere.

Og hvem ved, paa et eller andet tidspunkt faar vi som mennesker og samfund et forhold til sex saa prostitution ikke er noedvendigt.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:52

Det giver kvinderne mad på bordet hver dag. Tror de fleste af dem er tilfredse nok. Ja da de skal annoncere med det.

Ellers ender de jo bare på nettet i stedet for...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)