Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem er mest "Google-venligt"?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
  Er der nogen som kan pege på hvilket shopsystem som er mest søgemaskine-rettet?

Det er primært DanDomain og Scannet''s shops som jeg tænker på i dette tilfælde.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:26
Hejsa, Jesper
Tænk hellere over hvilken løsning der vil passe bedst ind i din forretning, da begge løsninger er gode i søgemaskinerne. De har begge nogle begrænsninger (sådan er det, og det kommer du ikke uden om i en standardshop), så det er mulighederne i dem jeg vil kigge på først og fremmest. Vær sikker på, du finder den shop der passer til dine behov. DanDomain er før blevet høvlet herinde som IKKE søgemaskinevenligt, men det har jeg bl.a. været med til at sørge for, at den er blevet. ScanNets er også søgemaskinevenlig. Det eneste der har været debatteret med ScanNet herinde har været de moduler der hører med, men dem er der også blevet gjort en del ved siden hen. Du kan læse mere om de forskellige seo-moduler her

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 19:52
Tjek en webshop som hedder Creloaded. Den har flere Google features indlagt i shoppen bla Google Base.

mvh

Claus

Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:29
Hej.
Prøv www.itconcept.dk de arbejder meget med søge-optimering i deres web-shop løsninger. Jeg har selv benyttet deres web-shop er yderst tilfreds med deres søge optimering.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)