Hej alle i dejlige amino-mennesker I ha tidligere været så søde at give jeres mening til kende og feedback på nogle kontorstole jeg har overvejet vi skulle sælge. Nu vil jeg så meget gerne have jeres feedback på følgende stole: 1) 2) 3) De er jo lidt specielle, men er det på den fede, eller den ikke-så-fede måde?? Hvad synes DU???? p.s. alle stolene fås selvfølgelig i forskellige farver. Betrækket er læder, og salgsprisen vil nok være 3-4000,- Glæder mig til at høre fra jer - og på forhånd tusind tak for hjælpen :) Hilsen Morten |
Designer kontorstol - Go or No Go?
Hm, må sige at ikke synes at de er specielt fede. Ser meget klodsede ud efter min mening. Hvis jeg skulle have en på mit kontor skulle det være nr 1 eller nr 6. Hilsen Merete |
Hej Morten De er lidt for meget til min smag. Vil du sælge dem i Danmark? Hvor er designeren fra? |
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote
Jeg synes heller ikke om dem, men nogle af de andre du engang viste - De var fede! |
Personligt ville jeg fortrække nr. 3 :) Kontor stolen matcher mit kontor, og jeg synes den er meget "elegant". |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Designet er da spændende nok, men heller ikke lige min stil, selvom jeg normalt elsker et lidt anderledes design. Hvis jeg var i det prisleje ville jeg lede efter noget andet, kostede de 999-1499 kunne jeg måske godt være fristet. |
Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me
Hej Morten, Jeg synes at de ser fede ud. Der ser ud til at være en vis inspiration (specielt nr. 5) fra Charles Eames' velkendte lænestol - men den er også lækker. For mig ville de være vigtigt, at kvaliteten på stolen (i materialer, bevægelige dele etc.) helt lever op til designet. Jeg ville nok være mest tilbøjelig til at købe nr. 3. Mvh.
|
Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.
Hej Morten, Jeg synes at de ser fede ud. Der ser ud til at være en vis inspiration (specielt nr. 5) fra Charles Eames' velkendte lænestol - men den er også lækker. For mig ville de være vigtigt, at kvaliteten på stolen (i materialer, bevægelige dele etc.) helt lever op til designet. Jeg ville nok være mest tilbøjelig til at købe nr. 3. Mvh. |
Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.
1. Frisørstol 2. Grim 3. Luksusstol fra gammel togkabine. 4. Tandlægestol 5. Amerikansk "over the top" stol 6. Kan måske lige gå an, men den ser ikke særlig komfortabel ud... Konklusion: Jeg bryder mig ikke om nogen af dem.. |