Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer kontorstol - Go or No Go?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk at de ser ud til at have en rimelig lækker kvalitet, taget i betragtning af din vejledende salgspris på 3-4.000 kr.

Mit fars firma, da på kontoret, har de nogle kontorstole, der har kostet 10.000+ stykket og de er slet ikke så pæne. Men man sidder rigtig godt i dem. Og alt kan faktisk justeres på dem. Så de passer ens behov.

Men jeg synes faktisk at de ser meget lækre ud. Jeg kunne godt bruge 1 af dem på min kontor. Men har en nu, som jeg er glad for. Men hvis jeg skulle udskifte eller ud og købe en, så kunne jeg da godt overveje det.

Med venlig hilsen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:17

Jeg synes faktisk at de ser ud til at have en rimelig lækker kvalitet, taget i betragtning af din vejledende salgspris på 3-4.000 kr.

Mit fars firma, da på kontoret, har de nogle kontorstole, der har kostet 10.000+ stykket og de er slet ikke så pæne. Men man sidder rigtig godt i dem. Og alt kan faktisk justeres på dem. Så de passer ens behov.

Men jeg synes faktisk at de ser meget lækre ud. Jeg kunne godt bruge 1 af dem på min kontor. Men har en nu, som jeg er glad for. Men hvis jeg skulle udskifte eller ud og købe en, så kunne jeg da godt overveje det.

Med venlig hilsen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 15:23
Hej Morten,

Jeg synes denne samling er slem - smagløst og pompøst uden at være det.

Jeg håber du har mere succes med dem du viste os for nogle måneder siden.

Så nej tak fra mig !

/Peter
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:39

Hej alle sammen

Det varmer at i kommer med feedback fra hjertet. Det er en KÆMPE hjælp især på dette stadie i opstarten hvor jeg jo skal teste markedet og se hvad der virker og ikke virker. Jeg forstår så udemærket at det ikke holder at vælge de stole JEG synes er attraktive, men derimod de stole KUNDEN vil have. 

Generelt når jeg kigger på stole leverandører, så falder jeg for det der er lidt anderledes - noget der skiller sig ud - noget der differentierer sig. 

Disse stole er i meget meget høj grad inspireret af den verdensberømte og super populære Charles Eames lænestol. Jeg synes selv de er retro, funky og super fede, men igen..... det er jo egentligt ikke min mening der tæller. Så igen - tusind tak :)

Fortsat pragtfuld søndag :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:57

Med venlig hilsen

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:59

Undskyld for mange beskeder. Men når jeg trykkede på OK/send, så sagde den Uuups og at jeg skulle prøve igen. Så troede faktisk slet ikke at den havde sendt nogle.

Men det kan jeg så se, at den har alligevel. Dette undskylder jeg for.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 16:16

Må indrømme, at de heller ikke falder i min smag. Skulle jeg vælge, ville jeg vælge nr. 6, fordi det er den eneste, der ikke har todelt ryg, men jeg ville slet ikke købe den for de priser, du nævner :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:59

Hej Morten,

Jeg synes nr. 4 og 6 er super fede, men de andre er - for mit vedkommende - no-gos :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 18:49

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Generelt når jeg kigger på stole leverandører, så falder jeg for det der er lidt anderledes - noget der skiller sig ud - noget der differentierer sig. 

Jeg synes ikke det er så tosset at kigge på stole som DU falder for  og som skiller sig ud…

Jeg er er stor tilhænger af at ”måle og veje” dvs spørge kunderne – det er derfor jeg har udviklet min kundetæller og mit Barometer ….

MEN- hvis du kun vælger de stole om flertallet synes om , så risikerer  du at ende men laveste fællesnævner  -  dvs dem som færrest er i mod og det er i virkeligheden dødssygt for så skal du konkurrere mod store traditionelle producenter som Labofa etc. og det er vel ikke voldsomt sjovt.

Jeg kender INTET til kontorstole markedet men jeg kan forestille mig at der er flere nicher og en ”long tail” som er værd at gå efter.

Så hold fast  i det skæve og din mavefornemmelse! 

Just my $0.02  - og det er jo ikke nok – du må hellere spørge nogle flere J

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:54

Synes de er lidt morfar 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)