Jeg synes faktisk at de ser ud til at have en rimelig lækker kvalitet, taget i betragtning af din vejledende salgspris på 3-4.000 kr. Mit fars firma, da på kontoret, har de nogle kontorstole, der har kostet 10.000+ stykket og de er slet ikke så pæne. Men man sidder rigtig godt i dem. Og alt kan faktisk justeres på dem. Så de passer ens behov. Men jeg synes faktisk at de ser meget lækre ud. Jeg kunne godt bruge 1 af dem på min kontor. Men har en nu, som jeg er glad for. Men hvis jeg skulle udskifte eller ud og købe en, så kunne jeg da godt overveje det. Med venlig hilsen |
Jeg synes faktisk at de ser ud til at have en rimelig lækker kvalitet, taget i betragtning af din vejledende salgspris på 3-4.000 kr.
Mit fars firma, da på kontoret, har de nogle kontorstole, der har kostet 10.000+ stykket og de er slet ikke så pæne. Men man sidder rigtig godt i dem. Og alt kan faktisk justeres på dem. Så de passer ens behov.
Men jeg synes faktisk at de ser meget lækre ud. Jeg kunne godt bruge 1 af dem på min kontor. Men har en nu, som jeg er glad for. Men hvis jeg skulle udskifte eller ud og købe en, så kunne jeg da godt overveje det.
Med venlig hilsen