Hvad ville ActiveWebs så kunne levere "op til" 10Tb trafik til i Danmark fra DANSK netværk? En pris tilsvarende €50 ~ cirka 371,50 kroner?
Nu vil jeg ikke snakke priser i en debat, i så fald må du sende mig en mail :), men blev vi spurgt om vi ville levere en løsning med 10TB trafik til 371,50 kr. så ville svaret selvfølgelig være nej.
Nu lad os lige holde tungen lige i munden, og sammenligne æbler med æbler i stedet for æbler med appelsiner.
Jeg vil ikke mene at det er at sammenligne æbler med appelsiner da der er tale om den præcist samme ydelse, bare fra to forskellige lande. Selv hvis man valgte mindre trafikpakker så ville udlandet som regel være langt billigere end DK. Markedsstørrelsen kunne have en indflydelse til en hvis grænse, men ikke så meget at priserne er mange gange større i DK end i udlandet.
Nu lad os lige holde tungen lige i munden, og sammenligne æbler med æbler i stedet for æbler med appelsiner.
Jeg vil ikke mene at det er at sammenligne æbler med appelsiner da der er tale om den præcist samme ydelse, bare fra to forskellige lande. Selv hvis man valgte mindre trafikpakker så ville udlandet som regel være langt billigere end DK. Markedsstørrelsen kunne have en indflydelse til en hvis grænse, men ikke så meget at priserne er mange gange større i DK end i udlandet.
vis man skriver en mail kan man tit få en konkurrence dygtige pris , som jeg skrev på den forgående side , jeg ved i hvert fald meebox.net er forhandling villig , måske er andre også , man kan jo altid skrive en mail ud til udbyderne
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
vis man skriver en mail kan man tit få en konkurrence dygtige pris
Selvfølgelig, tallene fra jaynet og TDC er også nogen jeg har fået for et halvt år siden da jeg selv søgte et sted at smide mit udstyr. ActiveWebs kan måske gøre det billigere, men mener også at jeg gør opmærksom på at jeg kun viser deres listepris.
vis man skriver en mail kan man tit få en konkurrence dygtige pris
Selvfølgelig, tallene fra jaynet og TDC er også nogen jeg har fået for et halvt år siden da jeg selv søgte et sted at smide mit udstyr. ActiveWebs kan måske gøre det billigere, men mener også at jeg gør opmærksom på at jeg kun viser deres listepris.
jo større man er jo nemmere at forhandle en pris og der er det jo også en god ide at gøre noget for dem som giver en god pris at anbefale dem til alle sådan er verden jo mere venlig mod dem der er venlige ved en jo bedre har man det .
som hel ny og du ikke er ven med dem kan man måske få god pris , men der skal man selvfølgelige være flink overbevise man gør noget for dem , men i alt prøv at være flink og skriv til forskellige rundt omkring og behandle alle godt og være simpelthen være en energi af positivitet så skal du se der sker noget til sidste.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows