I deres regler skriver de så også "Det er således ikke tilladt at have større filarkiver liggende til fri download eller visning/streaming uden forudgående aftale med UNOEURO."
Så One.com og UnoEuro.com har begge "klausuler" eller andre smuthuller så de undgår deres løfte om gratis trafik, hvis og når de måtte ønske det
Spørgsmålet er så om der er andre der er mere reele og tilbyder gratis trafik, jeg er så absolut ikke blondine, og ved godt at der ikke findes noget der hedder gratis trafik hvis man pludselig engang får brug for en masse trafik :)
Spørgsmålet er så om der er andre der er mere reele og tilbyder gratis trafik, jeg er så absolut ikke blondine, og ved godt at der ikke findes noget der hedder gratis trafik hvis man pludselig engang får brug for en masse trafik :)
Du kan da sagtens få gratis trafik. Det koster bare mere i hostingen :)
Hvorfor ikke bare vælge en host der fortæller at du kan trække så og så meget trafik uden problemer. Hold derefter øje med dit forbrug.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Prisen for en gigabyte trafik burde jo overhovedet ikke være så høj som den er i Danmark. Se bare på vores nabolande, f.eks. Tyskland - der får du nærmest kastet trafikken i nakken helt gratis, eller til en meget meget lav pris. Herhjemme har de store udbydere desværre bare skabt et kunstigt prisniveau for at malke deres kunder så meget som muligt.. :-(
Prisen for en gigabyte trafik burde jo overhovedet ikke være så høj som den er i Danmark. Se bare på vores nabolande, f.eks. Tyskland - der får du nærmest kastet trafikken i nakken helt gratis, eller til en meget meget lav pris. Herhjemme har de store udbydere desværre bare skabt et kunstigt prisniveau for at malke deres kunder så meget som muligt.. :-(
Hvad koster en Gb i tyskland?
I .dk er det vist omkring 50 øre eller noget ved nogle hosting selskaber ikke?
På min dedikerede i Holland har jeg 10TB trafik inklusiv, og så koster det 30 øre per gigabyte derover. Man kan selvfølgelig købe "pakker" med trafik, og så kan den godt komme ned på det halve.
Så One.com og UnoEuro.com har begge "klausuler" eller andre smuthuller så de undgår deres løfte om gratis trafik, hvis og når de måtte ønske det
Nej det er da omvendt: de har sådanne klausuler netop for at kunne leve op til deres løfte om fri trafik. Det er helt normal praksis, at have betingelser, og det er da helt reelt, da de jo gør opmærksom på det.
Jeg kender ikke One.com, men jeg kan bekræfte, at Unoeuro giver fri trafik, dvs. de sender ikke en regning og de lukker ikke ens webhotel, fordi man har høj trafik. Jeg har været ude for, at de har lukket midlertidigt, hvis man overbelaster, men man får så en mail, så man kan rette op på det. Dette kan fx. skyldes ressourcekrævende plugins. Jeg synes faktisk det er helt ok, til den pris.
På min dedikerede i Holland har jeg 10TB trafik inklusiv, og så koster det 30 øre per gigabyte derover. Man kan selvfølgelig købe "pakker" med trafik, og så kan den godt komme ned på det halve.
Hvad er deres site Elias? :)
Det er hos Worldstream.nl. Super skarpe priser (især deres "Special Server Deals" - jeg har en "lille" dedikeret på 500GB med en AMD X2 250 3 GHz, 6GB RAM og så de 10TB trafik for omkring 120,- kr. om måneden), og fantastisk support. Kan varmt anbefales