Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ang straffeattesten og arbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle i søde amino´er

jeg er en fyr på 21 og har søgt arbejde i ca. 2år nu og har stadig ik fået noget

mit gamle arbejde var meget glade for mig men de kunne ikke have mig mere da jeg røg ind

så nu vil jeg spøre om nogen har en god ide til hvordan man kan tjene penge uden en straffeattest

 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Coco-boy!

Du kan sagtens få et arbejde selvom din straffeattest er plettet. Selvfølgelig kan det være svært og vi ved jo ikke rigtig hvad du har lavet, men prøvet at kommet med et par forslag alligevel.

Når du skriver din ansøgning, så er jeg sikker på du vil komme længst med at være 100% ærlig. Forklar hvad der er sket, hvornår osv. For alle mennesker (næsten) har prøvet at lave et eller andet ulovligt .. ( Ja endda os mig selv i mine unge dage, undskyld for det Big Smile )

Det var selvfølgelig også en mulighed at starte op selvstændigt, hvis dette er noget du brænder for? Det kunne være fragtmand, webshop, butik eller lig.n. Følg dit hjerte ..

Har man viljen, kan alt lade sig gøre.

God vind

/Martin

Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke din plet forsvinder efter 3 år. I alle fald ville jeg ikke fortælle om det i ansøgninger til jobs der ikke kræver ren straffeattest de som gør det må du droppe. Nogle er ok med en plet, men den må ikke ha med pædafoli at gøre( pædagoglignende), andre er lukket for alle former, men de fleste kræver slet ikke attesten
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som 21 årig der har søgt arbejde 2 år. Så burde du faktisk se at få dig en uddannelse. Det er absolut ikke for sent nå du kun er 21...

Mv
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)