Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO redirect - Information pages, kan det skade ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Amino SEO eksperter.

Jeg har et domæne, som på det sidste har tabt en masse pladser i SERP og jeg er ved at blive lidt desperat...

Mit hoved domæne eks. www.mitdomæne.dk er ellers rimelig godt optimeret (synes jeg selv), men på grund af ovenstående er jeg nu begyndt at kikke nærmere på de mere (kreative optimeringsmuligheder) og har følgende spørgsmål.

Ville det kunne skade mit rigtige domæne www.mitdomæne.dk hvis jeg f.eks oprettede et domæne der ligger tæt op ad mit rigtige domæne f.eks www.mit-domæne.dk og herpå lavede en 301 redirect, hvor efter jeg opretter information pages til det nærliggende domæne ???

Systemet jeg overvejer at bruge kunne evt være scannet søgemaskineoptimerings modul eller lign.

Håber på mange gode svar, fra alle SEO Aminos

Med venlig hilsen Anonym i Danmark

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:34
Mener du, at du på det nye domæne vil lave Information Pages og så lave 301 redirects til det gamle domæne??
Hvis det er det du mener giver det ingen mening, da de 301 redirects vil flytte de nye sider permanent. Dvs. de vil ikke længere "eksistere" og dit tekstarbejde på siderne vil "forsvinde". Så hellere opret en subfolder (hvis du kan - ellers subdomæne) med ScanNets SEO-modul på det gamle domæne... Hellere byg videre på den side, som højst sandsynligt har én eller anden form for trust rank hos Google :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 15:19
Hej Marcel

Mener du, at du på det nye domæne vil lave Information Pages og så lave 301 redirects til det gamle domæne??
Ja det var egentlig min tanke....

Det som jeg bare er bange for ved scannets modul, efter at have læst en del indlæg herinde om samme emne, er at google "opdager" sammenhængen mellem de 2 domæner, og smider det oprindelige domæne af deres index.

Vil det ikke kunne ske ved at oprette et subdomæne gennem scannets seo modul ???

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:31
Kommer an på så meget...
ScanNets SEO modul er i virkeligheden et republiceringssystem, som giver dig mulighed for at gengive dit site i et template der er søgemaskineoptimeret og som ligner din side så meget som muligt. Hvis du laver en side der ligner din eksisterende side så meget som muligt er der ikke noget odiøst over det - med mindre, der stadig er tracking i links (redir?blablabla når du holder musen over et link). Det skal være direkte. Prøv og hør dem derinde... Læs mere om ScanNets SEO-modul her

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 15:44
medmindre, der stadig er tracking i links (redir?blablabla når du holder musen over et link). Det skal være direkte.
skal det forstås sådan at sålænge jeg holder brugeren på Scannet modulets sider og ikke leder dem videre ind på hoveddomænet, er det forholdsvis sikkert. eller er jeg helt galt på den

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:50
Dato: 04-06-2007 15:43:57
Forfatter: Jeg Spørger Bare

er jeg helt galt på den

Ja Det handler jo om at få dem over på de "rigtige" sider...
Den specifikke sætning betyder, at hvis du holder musen over et link og det er sådan et link der fremgår i nederste venstre hjørne (altså at det reelt set er dét der er linket), så er den gal. Du skal bare høre ScanNet om der stadig er tracking på (brug evt. udtrykket ''redir'') :)

/Marcel Fuursted

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:16
Hvis du benytter redirects fra disse sider er et pr defination IKKE Information Pages. Det er deriomod Doorway Pages, som søgemaskinerne opfatter som spam. Du skal derfor ikke kaste dig ud i den slags uden at have nogle kompetente folk med på sidelinien der har erfaring i ordenlig risikoevaluering, samt "sikring" af din løsning.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)