Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 10 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart det er en business som alle andre? Og selvfølig skal man passe på den også google.com,   sådanne er det og lave og drive forretninger.

Det er der såmænd ikke noget nyt i

/Nikolas D

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

www.seo-danmark.dk:

  • Facebook +90,79%
  • Twitter +106,74%
  • Google.com +33,21%
  • Youtube +62,98%
  • ebay +25,65%
  • Tumblr +115,98% (er lidt længere nede på listen målt på absolutte tal  )

Kunne det måske være fordi at de har en meget høj ctr og mange naturlige links?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstå ikke hvad naturlige links er ??????? et link er et link 

Click <a href="http://www.gogole.com">here</a> to go to google.com.

se det som en helhed, - amerikaner er super dygtig til at lave big business det har de altid være.  se bare Hollywood - / cola cola  APPLE  ja google.com Microsoft m.v  de er sku da for vilde og jeg er selv amerikansk uddannet via det lille firma CISCO SYSTEM  - som mine data bliver data roteret på  til Amino på lige nu. :-)


jeg tro det er fordi du tro jeg hader google.com og USA   det gør jeg ikke -   Jeg lyver bare ikke -  er det der går dig på ???     

/Nikolas D



Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

www.seo-danmark.dk:

jeg forstå ikke hvad naturlige links er ??????? et link er et link 

Click <a href="http://www.gogole.com">here</a> to go to google.com.

se det som en helhed, - amerikaner er super dygtig til at lave big business det har de altid være.  se bare Hollywood - / cola cola  APPLE  ja google.com Microsoft m.v  de er sku da for vilde og jeg er selv amerikansk uddannet via det lille firma CISCO SYSTEM  - som mine data bliver data roteret på  til Amino på lige nu. :-)


jeg tro det er fordi du tro jeg hader google.com og USA   det gør jeg ikke -   Jeg lyver bare ikke -  er det der går dig på ???     

/Nikolas D



Det kunne være fordi at usa er en af verdens største lande.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

ok så kommer den --- lad mig gi jer et godt eks på en fejl pingvin -  på google.dk så.

Vi kender alle Thomas Rosenstand    har har være på side 1 i lang tid  på keyword SEO på google.dk med denne url http://www.concept-i.dk/dansk-seo.htm

nu er han væk,  det tror jeg så ikke han har fortjent,  det er jo ikke en straf men en filtrering  så :-) vær glad ->>>  det er bare google pingvin 2012 

jeg ved ikke vor lang tid han har været på side 1 men det er mere end et 1 år -  og er der en som fortjener og   være på side 1 er det ham og hans hjemmeside

alle de blogindlæg / ( naturlige links )  :-) og Alexa rank på 100.000  ved godt det ikke er præcise tal fra Alexa rank.     

ja hvad skal jeg sige  til det   -   jo  ---  kom med en pingvin UPDATE tilbage igen så  :-)

Nikolas D

Alexa Traffic Rank  http://www.concept-i.dk

Alexa Traffic Rank Reputation
Global 106,284
Global Rank
Denmark Flag 326
Rank in DK
Sites Linking In
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du keywordet "SEO"? Det kan du ikke regne med det varriere meget på det søgeord.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er en glad lille fugl - :-)

/Nikolas D

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det her VAR sgu egentlig en glimrende tråd med et meget relevant emne, der kunne have været interessant at debattere på ordentlig vis... 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

De fleste firmaer ønsker vel at levere det bedste produkt (inden for prisklassen, hvor den er 0, ved søgninger på søgemaskiner).

Men de fleste firmaer har vel også en lille taktik, som når fx Bilka placerer slik ved kassen, hvor man står i kø. De sparer løn-kroner ved at man står i kø, og så kan man samtidig stå og kigge på alle de andre ting, som man kan smide ned i indkøbsvognen. Det arrangerer Bilkas space manager i Arhus ud fra flere parameter, herunder hvilken leverandør som vil betale for at være repræsenteret i kasselinien.

Det vil forbavse mig, hvis Google slet ikke tænker i disse baner, men jeg tror ikke, at Google tør gå for langt over grænsen. Bilka har heller ikke interesse i, at man skal stå i timelange køer, fordi en leverandør har betalt for at have noget vingummi i kasselinien.

Hvis Google bliver for mærkelig, så er det jo nemt at flytte til Bing, der også er godt på vej med reklamer og webmaster-værktøjer.

Hilsen, Robert

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved man hvornår den næste køres?
Side 10 ud af 13 (127 indlæg)