|
Først så vil jeg prise mig lykkelig over Amino og jeres respons ...tak for det ! Til nordestgaard Tak jeg håber du modtager et svar. Til Hans Stokholm Kjer Tak. Det er ikke os som har nakket deres navn, deres startdato er efter dit link 07.03.2007 og jeg har kørt Finewood.dk i ca. 6år. Vores loge kan du se oppe til venstre på forsiden. Jeg kan jo ikke have eneret på af handle trægulve på nettet men der oplyses at man forhandler disse leverandører: Hørning, Tarkett, Everfloor, Boen, Ipowood osv. dette er ikke sandt. Jeg har talt med vores leverandører og de bekræfter at de ikke har kenskab til gulv-butik.dk Og endnu en tak omkring advarsel.. Til Martin Tygsen Tak. Lidt sammen svar : Jeg kan jo ikke have eneret på af handle trægulve på nettet men der oplyses at man forhandler disse leverandører: Hørning, Tarkett, Everfloor, Boen, Ipowood osv. dette er ikke sandt. Jeg har talt med vores leverandører og de bekræfter at de ikke har kenskab til gulv-butik.dk.... Dem bag dette er jo ikke dummer end der lavet om på texsten og derfor står der ikke ordret tilsammen på Finewood.dk Det er mig som er Tømrermester Brian Thomsen og har kørt finewood.dk i ca 6år og har pt ansøgning på navne-patent. Men mig bekendt så tæller det også at have brugt/ejet Finewood.dk i flere år på nettet, faktura osv. Endnu en gang tak for den respons og så har jeg endnu ikke hørt fra min advokat |
Hjælp ! De er ikke OS
|
Til Hans Stokholm Kjer Det kan da godt være sandsynligt at jeg kan tage fejl også derfor denne tråd... Det jeg er bange for er af en kunde kan komme i den tro ved handle på gulv-butik.dk af det noget men finewood.dk at gøre eller omvendt.. Og når jeg så undersøger leverandører så kende ikke nogte til dette site og sammen med man ikke kan finde info på gulv-butik.dk så bliver jeg lidt nervøs. |
|
Til Hans Stokholm Kjer Det kan da godt være sandsynligt at jeg kan tage fejl også derfor denne tråd... Det jeg er bange for er af en kunde kan komme i den tro ved handle på gulv-butik.dk af det har noget men finewood.dk at gøre eller omvendt.. Og når jeg så undersøger leverandører og disse ikke kender dette site og sammen med man ikke kan finde info på gulv-butik.dk så bliver jeg lidt nervøs. |
|
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Hej igen. Så fik jeg læst det indlæg fra gulv-butik.dk som jeg har svaret: Kære Ralf. Tak for dit indlæg som jeg har læst. Jeg er ikke ening med dig men vil undersøger mine muligheder med min advokat før der bliver gjort yderligt. Jeg vil gerne bede dig/jer om ikke at bruge Finewood som navn i Danmark, da jeg ser det som mit navn pga. jeg har gjort brug af Finewood.dk i flere år end jer. Med venlig hilsen Brian B Thomsen Finewood.dk ----------------------------------------------------------------------------------------- Nu vil jeg undersøge om jeg via loven kan før "ret" Tak for hjælpen til alle og med venlig hilsen. |
![]() |
|
Hej Kim Gam-Jensen. Du har nok ret, men jeg blev lidt nervøs efter som der en del svindel på nettet af den ene eller anden slags og jeg kunne ikke finde hvem som stod bag dette site, og når jeg så undersøgte leverandører som der står listet på gulv-butik.dk så kender de ikke til dette site. Men jo det er bedst min advokat ser på det og det gør hans så nu. Men selv om det måske er bedst at den slags juridisk korrespondance mellem os selv..ja så hjalp det da mig super godt og hurtigt med denne tråd, om jeg så i sidste ene for ret må vi nok vente at se... Jeg skal nok vente tilbage når vi kommer dertil.... God aften.. |
|
BBT Franchisetager Debattør
Totale indlæg: 57
|
Bliv gratis medlem