|
Hej alle. Jeg vil gerne bede om jeres hjælp om hvordan I ville håndtere denne: --------------------------------------------------------------------------------------------------- Finewood Danmark er Finewood.dk og ikke gulv-butik.dk Vi er blevet gjort opmærksomme på Gulv-butik.dk efterligner Finewood.dk og giver sig ud for at være os. Men Finewood.dk har intet med gulv-butik.dk at gøre og vil give alle denne advarelse til alle om at gøre brug af gulv-butik.dk. 1) Man kan som bruger ikke finde info på hvem som er bagved siden. 2) Der oplyses at man forhandler disse leverandører: Hørning, Tarkett, Everfloor, Boen, Ipowood dette er ikke sandt. 3) Man skriver: Velkommen til Danmarks første rigtige gulvbutik på nettet. Dette er ikke sandt da det er velkendt i gulvbranchen af Finewood.dk var det første gulvbutik som gik på nettet. 4) Hele siden er en efterligning af Finewood.dk. Det er ikke nogle nyhed af der Finewood.dk efterlignes, men vi vil ikke efterlignes af nogle som også bruger vores navn. Dette kan jo betyde af folk der tro de handler hos den rigtige Finewood bliver snydt. Finewood Danmark - Håndværkerbyen 22 DK. 2670 Greve - CVR Nr. 18 743 345 er Finewood.dk og vi er ved af undersøger forholdene bag gulv-butik.dk for derefter af sætter vores advokater på sagen. Vi ønsker jeres hjælp. Hvis i har erfaring eller viden om gulv-butik.dk bedes i kontakte os: Telefon: 43 69 99 09 Åbningstider. Finewood Danmark - Håndværkerbyen 22 DK. 2670 Greve - CVR Nr. 18 743 345 ---------------------------------------------------------------------------------------------- Dette udkast er det som jeg har lagt ud på Finewood.dk |
Har lige sendt dem følgende... Hvis de svarer, poster jeg oplysningerne her...
Jeg sidder og kigger på gulve på jeres website, men er noget bekymret over, at der ikke findes nogen som helst oplysninger om, hvem der står bag – hverken firma navn, CVR-nummer, adresse eller andre oplysninger…
Hvordan kan det være – Jeg vil da ikke turde bestille, når jeg ikke aner, hvem jeg handler med…
Jeg sidder og kigger på gulve på jeres website, men er noget bekymret over, at der ikke findes nogen som helst oplysninger om, hvem der står bag – hverken firma navn, CVR-nummer, adresse eller andre oplysninger…
Hvordan kan det være – Jeg vil da ikke turde bestille, når jeg ikke aner, hvem jeg handler med…
Bliv gratis medlem